خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای سما زنجان خبرداد:

ربات پرنده دانشکده فنی و حرفه‌ای سما زنجان به پرواز در آمد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۵۱

ربات فوق مجهز به سیستم ناوبری پیشرفته جهت حفظ تعادل در هنگام پرواز، سیستم هدایت از راه دور بی سیم بوده و قابلیت پرواز تا ارتفاع تقریبی ۴۰۰ متر، پرواز بدون نیاز به کاربر، فیلم برداری از محیط، جابجای اجسام، بازدید از خطوط مخابرات و برق، شناسایی، تشخیص و تعقیب اشیاء یا چهره، کنترل و هدایت به نقطه مورد نظر با استفاده از GPS و… را دارد.

زنجان: دانشکده سما زنجان اولین مرکز آموزش عالی مجری رشته کاردان فنی ربات در استان زنجان می‌باشد

به گزارش ایلنا از زنجان، در اولین جشنواره حلقه‌های علمی بسیج اساتید استان زنجان ربات پرنده دانشکده فنی و حرفه‌ای سما به پرواز در آمد.

اولین جشنواره حلقه‌های علمی بسیج اساتید استان زنجان با حضور طاهری نیا معاونت علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور، روسای دانشگاه‌ها، اساتید و اعضای حلقه‌های علمی در سالن شهید چمران دانشگاه پیام نور مرکز زنجان برگزار شد.

در ادامه این مراسم ربات پرنده دانشکده فنی و حرفه‌ای سما زنجان که با حمایت‌های بی‌دریغ حاج آقا بریری معاونت دانشگاه و رئیس مجتمع آموزشی و فرهنگی سما زنجان و توسط تیم رباتیک این دانشکده: آقایان مهندس سید عمیدالدین موسوی، سید مجید موسوی، محسن کتابی، محسن اجلی، جواد مسگرپناه، سعید بازرگان و خانم سیده رقیه متوسلین طراحی و ساخته شده بود با موفقیت به پرواز در آمد.

ربات فوق مجهز به سیستم ناوبری پیشرفته جهت حفظ تعادل در هنگام پرواز، سیستم هدایت از راه دور بی‌سیم بوده و قابلیت پرواز تا ارتفاع تقریبی ۴۰۰ م‌تر، پرواز بدون نیاز به کاربر، فیلم برداری از محیط، جابجای اجسام، بازدید از خطوط مخابرات و برق، شناسایی، تشخیص و تعقیب اشیاء یا چهره، کنترل و هدایت به نقطه مورد نظر با استفاده از GPS و… را دارد.

لازم به ذکر است دانشکده سما زنجان اولین مرکز آموزش عالی مجری رشته کاردان فنی ربات در استان زنجان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز