خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان:

سپاه از پتانسیل‌های خود در راستای رفع نیازهای مردم بهره می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۸۹

امام جمعه زنجان با مطلوب ارزیابی کردن اقدامات بسیج سازندگی در کشور گفت: سپاه از پتانسیل‌های خود در راستای رفع نیازهای مردم بهره می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان گفت: سپاه همواره از پتانسیل‌های خود در راستای رفع نیازهای مردم بهره می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی امروز(۱ بهمن) در مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی استان زنجان با اشاره به فلسفه تشکیل انقلابهای مختلف در سطح دنیا اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه مجتهدی عالیقدر شکل گرفت و نیروهای مردمی نیز در پاسداری و پیروی از ایشان در جهان نمونه هستند.

وی با اشاره به شکل گیری سپاه پاسداران و کمیته‌های خدمت رسانی به مردم محروم استان گفت: قرارگاه خاتم الانبیا نیز در راستای محرومیت زدایی و سازندگی کشور کار خود را آغاز کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل‌های سپاه در عرصه‌ها و برهه‌های مختلف انقلاب یادآور شد: سپاه همواره از پتانسیل‌های خود در راستای رفع نیازهای مردم بهره می‌گیرد.

امام جمعه زنجان به آثار و برکات این قرارگاه در سطح کشور اشاره کرد و افزود: عملیاتی کردن پروژه‌های مختلف فراز و فرودهایی دارد که این مجموعه توانسته به خوبی از عهده آن برآید.

حجت الاسلام خاتمی انعطاف پذیری تشکیلات بسیج سازندگی و قرار‌گاه خاتم الانبیا را متذکر شد و گفت: ادغام این دو مجموعه به جهت جلوگیری از موازی کاری و در راستای هم افزایی انجام شد.

به گفته امام جمعه زنجان، با آینده نگری مقام معظم رهبری قرارگاه خاتم الانبیا با صلابت در عرصه‌های سازندگی کشور گام بر می‌دارد.

وی در پایان به ظرفیت بسیج سازندگی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا محرومیت در استان زنجان به حداقل برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز