خبرگزاری کار ایران

از سال ۹۰ تاکنون محقق شد؛

اجرای ۷۷ پروژه محرومیت زدایی در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۸۱

این پروژه‌ها پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری برای محرومیت زدایی و خدمت به مردم از سوی بسیج سازندگی عملیاتی شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: از سال ۹۰ تاکنون، ۷۷ پروژه محرومیت زدایی در مناطق محروم استان زنجان اجرا شده است. این پروژه‌ها که با همکاری مسئولان این قرارگاه و جمعی از مسئولان استانی اجرای شده‌اند در راستای خدمت به مردم مناطق محروم است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی امروز(۱ بهمن) در افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی استان که با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و قرب کوثر نهایی شده است، اظهار داشت: این پروژه‌ها پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری برای محرومیت زدایی و خدمت به مردم از سوی بسیج سازندگی عملیاتی شده است.
وی با اشاره به اینکه از سال ۹۰ تاکنون ۷۷ پروژه محرومیت زدایی در مناطق محروم استان زنجان اجرایی شده است، خاطرنشان ساخت: این پروژه‌ها با همکاری بسیج سازندگی سپاه و قرارگاه خاتم الانبیا و قرب کوثر در استان زنجان احداثشده است.
فرمانده سپاه انصارالمهد(عج) استان زنجان ادامه داد: این پروژه‌ها که با همکاری مسئولان این قرارگاه و جمعی از مسئولان استانی اجرای شده‌اند در راستای خدمت به مردم مناطق محروم است.
این مقام مسئول به احداث۱۷ باب مسجد در شهرستانهای استان زنجان در قالب این طرح اشاره کرد و یادآور شد: هفت مورد خانه عالم و چهار مورد خانه بهداشت نیز از دیگر پروژه‌های طرح محرومیت زدایی در استان زنجان است.
به گفته سردار کرمی احداث۲ باب کتابخانه در روستاهای استان، ۳۲ مورد غسالخانه، ۱۰ مورد سازماندهی آب روستایی، ساماندهی یک مورد گلزار شهدا، احداث۲ مورد مجموعه ورزشی و یک مورد احداثپایگاه مقاومت بسیج از دیگر پروژه‌های محرومین زدایی است.
وی در پایان به تلاش مجموعه بسیج سازندگی استان برای آبرسانی به روستاهای کم آب و خشکسال استان اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه‌ها در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز