خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تاکید کرد:

لزوم افزایش خدمات‌رسانی به جانبازان ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۳۴

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: خود را تافته جدا بافته از مردم زنجان نمی‌دانم.

زنجان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: باید راهکارهای حل مشکلات جانبازان مورد توجه اساسی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی، شامگاه پنج شنبه، در جلسه هم‌اندیشی استاندار زنجان، با جانبازان بالای ۷۵ درصد استان زنجان تاکید کرد: جانبازان و ایثارگران از یادگاران هشت سال دوران دفاع مقدس محسوب می‌شوند که باید به مشکلات آن‌ها به نحو مطلوبی رسیدگی شود.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه خود را تافته جدا بافته از مردم زنجان نمی‌دانم، یادآورشد: خدمت به مردم زنجان توفیقی است که از سوی ولی فقیه در اواخر عمرم به من داده شده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه برای خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف حاضرم، تصریح کرد: استاندار زنجان نیز با وجود اینکه از عرصه‌های دیگر برای خدمت در این دولت برخوردار بود، زنجان را برای خدمت‌رسانی در این مرحله از زندگی انتخاب کرد.

نماینده ولی فقیه در استان، در ادامه با بیان اینکه فرصت در نظام اسلامی افتخار برای مسئولان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: باید از این فرصت برای خدمات‌رسانی و کسب رضایت مردم استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه در هیچ مقطعی از توسعه و رشد استان فرصتی پیش نیامده تا فرزندان زنجان در این استان خدمت کنند، ابراز داشت: در حال حاضر این فرصت فراهم شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه مسئولان انگیزه خدمت دارند، افزود: جانبازان و ایثارگران تاج سر هستند که باید نسبت به خدمات‌رسانی به این قشر حساسیت بیشتری داشت.

امام جمعه زنجان، یادآور شد: نسبت به آحاد مردم و به ویژه جانبازان هر آنچه مقدور است در استان خدمات‌رسانی می‌شود.

وی در پایان بر ضرورت بازگویی مشکلات جانبازان تاکید کرد و گفت: باید راهکارهای حل مشکلات جانبازان مورد توجه اساسی قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز