خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط زیست استان زنجان خبرداد:

محیط زیست به دنبال استفاده از ظرفیت‌های ngo‌ها و تشکل‌ها در اجرای برنامه‌های مختلف است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۰۴

مدیرکل محیط زیست استان زنجان با اشاره به اهمیت حفظ ونگهداری از محیط زیست گفت: باید همه مردم حفاظت از محیط زیست را وظیفه خود بدانند.

زنجان: مدیرکل محیط زیست استان زنجان گفت: محیط زیست به دنبال استفاده از ظرفیت‌های این تشکل‌ها در اجرای برنامه‌های مختلف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، امیر مهدویانی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی با تشکل‌های غیر دولتی با محیط زیست استان زنجان اظهار کرد: در گذشته چهار منبع آلاینده کانون‌دار در غرب زنجان فعال بوده است.

وی با بیان اینکه تا کنون آلایندگی سه مورد با پیگیری‌های محیط زیست حل شده است، ادامه داد: محیط زیست گزارش یک منبع دیگر را نیز در جلسه کارگروه سلامت ارائه می‌کند.

این مسئول مشکلات این واحد آلاینده را قابل رفع عنوان کرد و یادآور شد: در صورت تامین منابع مالی مشکل این واحد نیز رفع می‌شود.

مدیرکل محیط زیست استان زنجان از فعالیت دو واحد صنعتی در شرق زنجان که دارای منبع آلاینده هستند، خبر داد و افزود: با پیگیری محیط زیست، یک واحد به هیچ عنوان حق فعالیت در شب‌ها را ندارد.

مهدویانی با اشاره به ضرورت استفاده این واحد از تکنولوژی جدید تصریح کرد: این واحد باید تجهیزات خود را به روز کند.

وی با بیان اینکه کارخانه دیگر نیز قرار است طرح مدیریت پاسماند را انجام دهد، یادآدور شد: اجرای سیستم‌های آن‌لاین بر روی خروجی‌ها برای کنترل بوی این کارخانه ضروری است.

این مسئول با اشاره به نقش ngo‌ها در محیط زیست، گفت: محیط زیست به دنبال استفاده از ظرفیت‌های این تشکل‌ها در اجرای برنامه‌های مختلف است.

مدیرکل محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه از توانایی‌های این تشکل‌ها در برنامه‌های مختلف استفاده می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر ۱۷ تشکل با این اداره کل همکاری می‌کنند.

مهدویانی با بیان اینکه جلسات مختلفی با این تشکل‌ها در زنجان برگزار می‌شود، افزود: امروز دومین جلسه برگزار شده است.

وی از حضور نماینده تشکل‌های زنجان در برنامه محیط زیست کشور خبر داد و گفت: این برنامه با حضور رئیس جمهور در تهران برگزار می‌شود.

این مسئول تشکل‌های غیر دولتی را نمایندگان مردم عنوان کرد و یادآور شد: باید همه مردم حفاظت از محیط زیست را وظیفه خود بدانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز