خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

ضرورت برخورد با فساد مالی در دستگاه‌های اجرایی باید در راس کار مسئولان نظارتی قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۹۳

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی فسادهای مالی در دستگاه‌های اجرایی گفت: برخورد با فساد مالی در ادارات باید در راس کار مسئولان نظارتی قرار گیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید با پنهان کاری و تعریف و تمجید مشکلات را بپوشانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محسن علیمردانی امروز(۲۱ دی) در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار داشت: به جهت بی‌توجهی و عدم مبازره با فساد مالی و جرایم اقتصادی متاسفانه شاهد برخی فسادهای مالی در ادارات هستیم.

وی با اشاره به اینکه مشاهده فساد مالی در دستگاه‌ها بسیار رنج آور است، ادامه داد: آگاهی ملت ایران از فسادهای مالی در دستگاه‌ها به عنوان پشتوانه‌های نظام جمهوری اسلامی موجب رنجش خاطر می‌شود.

این مقام مسئول نظارت بر عملکرد مالی دستگاه‌ها را مورد تاکید واحدهای بازرسی عنوان کرد و افزود: دین اسلام صراحتا در خصوص مبازره با فسادهای مالی تاکید کرده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه بیشتر قوای سه گانه در مقابله و برخورد با افرادی که دچار فساد مالی در ادارات هستند، شد و گفت: نباید با پنهان کاری و تعریف و تمجید مشکلات را بپوشانیم.

علیمردانی در پایان از رایزنیهایی در مجلس برای تعیین متولی خاص برای رسیدگی به این مسائل و موارد خبر داد و یادآور شد: قوانین نظام جمهوری اسلامی در خصوص تخلفات واضح و روشن است و باید با افراد متخلف برخورد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز