خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان خبرداد:

طرح افکارسنجی دستگاه‌های اجرایی استان زنجان کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۰۹

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان گفت: طرح افکارسنجی دستگاه‌های اجرایی استان زنجان از امروز تا(۲۰ بهمن) امسال در ۴۹ دستگاه اجرایی استان زنجان اجرا می‌شود.

زنجان _ ایلنا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان گفت: طرح افکارسنجی از دستگاه‌های اجرایی در بین ۴۹ دستگاه اجرایی و ۳۳۵ واحد تابعه در هشت شهرستان استان زنجان عملی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عادل علیپور، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان، امروزشنبه(۲۱ دی) در هفتمین جلسه شورای اداری استان زنجان، از آغاز طرح افکار سنجی از دستگاه‌های اجرایی استان زنجان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

وی با اشاره به اینکه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ملزم به اجرای این طرح است، اظهار داشت: در این طرح از هفت هزار ارباب رجوع نظرسنجی خواهد شد.

این مقام مسئول سنجش رضایتمندی مردم از دستگاه‌های اجرایی را لازمه ارائه خدمات بهتر به مردم عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: این طرح از امروز تا(۲۰ بهمن) سال جاری اجرا می‌شود.

به گفته علیپور، طرح افکارسنجی از دستگاه‌های اجرایی در بین ۴۹ دستگاه اجرایی و ۳۳۵ واحد تابعه در هشت شهرستان استان زنجان عملی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ادامه داد: نتایج حاصل از این نظرسنجی به صورت نرم افزاری و در چهار بخش اطلاع رسانی، اعتماد به خصوصیات کار کارکنان، رفتار کارکنان با ارباب رجوع و وضعیت فیزیکی دستگاه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی خواستار همکاری لازم با مجریان این طرح شد و گفت: مکان مناسب برای استقرار این افراد در دستگاه‌ها لحاظ شود.

علیپور در پایان به اجرای این طرح در مجتمع‌های پزشکی اشاره کرد و افزود: این طرح در راستای ارتقاء رضایتمندی ارباب رجوع از دستگاه‌ها و انعکاس مسائل و مشکلات مطروحه در این زمینه اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز