خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خرمدره خبرداد:

حفاظت بیش از ۱۹ هزار هکتار از مراتع شهرستان خرمدره

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۴۸

بیش از ۱۹ هزار هکتار از عرصه های ملی خرمدره از سوی منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان حفاظت می‌شود.

زنجان _ ایلنا: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خرمدره گفت: آموزش بهره برداران و دانش آموزان در زمینه آشنایی با منابع طبیعی۱۵۱ نفر روز انجام گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، غلامرضا محمودی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خرمدره با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال مدیریت چرا در بیش از ۱۷ هزار هکتار از مراتع شهرستان اجرا شده است.

به گفته وی، در راستای توسعه فضای سبز و زراعت چوب بیش از ۱۵ هزار اصله نهال بینت باغداران و صنوبرکاران شهرستان توزیع شده است.

محمودی از ساخت ۶ دستگاه آبشخور بهداشتی برای دام‌ها خبر داد و درباره برنامه‌های اجرا شده در بخش مرتع افزود: از ابتدای سال ۵۲ هکتار از مراتع شهرستان کودپاشی شده، قرق مرتع در ۲۸۰ هکتار اجرا و چهار مورد پروانه چرا نیز تمیدی شده است.

وی درباره برنامه‌های انجام گرفته در بخش آموزش و ترویج گفت: آموزش بهره برداران و دانش آموزان در زمینه آشنایی با منابع طبیعی۱۵۱ نفر روز انجام گرفته است.

وی از پاسخگویی به ۷۳ مورد استعلامات واصله و پیگیری ۳۰ پرونده در مراجع قضایی خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز