خبرگزاری کار ایران

مسئول ورزش شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال‌غرب کشور خبرداد:

کسب دو مقام اول برای ورزشکاران منطقه شمال‌غرب در مسابقات جانبازان شرکت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۱۹

مسئول ورزش شرکت خطوط لوله ومخابرات منطقه شمالغرب کشور گفت: ورزشکاران منطقه شمالغرب با حضور در مسابقات سراسری ورزشی جانبازان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران که به میزبانی منطقه شمال برگزار شده بود، خوش درخشیدند.

زنجان _ ایلنا: مسئول ورزش شرکت خطوط لوله ومخابرات منطقه شمالغرب کشور گفت: در این دوره از مسابقات که با حضور شرکت کنندگان از مناطق یازده گانه برگزار شد ورزشکاران در ۴ رشته و در دو بخش انفرادی و تیمی جانبازان به رقابت پرداختند.

به گزارش ایلنا از زنجان، اصغر امامی، مسئول ورزش شرکت خطوط لوله ومخابرات منطقه شمالغرب کشور، امروز با اشاره به برگزاری مسابقات در رشته‌های شطرنج، دارت، شنا و شطرنج گفت: ورزشکاران منطقه شمالغرب موفق به کسب مقام دوم تیمی در رشته تیراندازی جانبازان و مقام سوم شطرنج جانبازان شدند.

وی اظهار داشت: صفرعلی رحمتی در رشته دارت انفرادی جانبازان مقام اول را به خود اختصاص داد و در دارت تیمی نیز منطقه شمالغرب حائز رتبه دوم شد.

امامی اضافه کرد: علی اشتری نیز در رشته شنا(کرال سینه) جانبازان مقام اول انفرادی را کسب کرد.

مسئول ورزش شرکت خطوط لوله ومخابرات منطقه شمالغرب در پایان یادآور شد: همچنین در مسابقات سراسری ورزشی کارکنان که به میزبانی منطقه مرکزی برگزار شده بود، کارکنان منطقه موفق به کسب مقام سوم تیمی در رشته شنا شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز