خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبرداد:

رسانه‌های برتر حوزه وقف در استان زنجان تجلیل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۸۲

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری همایش رسانه و وقف در استان زنجان خبر داد و گفت: از رسانه های برتر در این حوزه تجلیل می شود.

زنجان _ ایلنا: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: اخیرا شاهد بازخوانی و بازنویسی وقفنامه‌های قدیمی به صورت قانونی با بهره برداری‌های مطلوب بودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی باقری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان امروز با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار ایلنا در زنجان گفت: رسانه‌ها نقش موثری در احیا و توسعه فرهنگ وقف در جامعه دارند و برهمین اساس نیز همایش وقف و رسانه فردا(۸ دی) در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی از تجلیل تعدادی از رسانه‌های بر‌تر و فعال در این حوزه خبر داد و یادآور شد: بسیاری از مشکلات جامعه با موقوفات حل و فصل شده است.
به گفته این مقام مسئول دین اسلام توصیه‌های فراوانی در خصوص وقف کرده است و ترویج فرهنگ وقف واطلاع رسانی در این زمینه ضروری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به بررسی و شناخت برخی تنگنا‌ها در این زمینه گفت: همگان باید در جامعه در راستای فرهنگ ترویج وقف تبلیغ کنند.
حجت الاسلام باقری در ادامه با بیان اینکه حوزه فعالیت اداره کل اوقاف و امورخیریه حفظ نگهداری و احیاء و افزایش موقوفات است، تصریح کرد: در سالهای اخیر شاهد اقدامات بی‌نظیر در این زمینه بودیم.

وی با بیان اینکه واقفین باید درصدد توسعه و ترویج فرهنگ وقف باشند، افزود: در سال‌های اخیر در تکمیل امامزادگان اقدامات مناسب انجام گرفته است.

این مقام مسئول در استان زنجان باز خوانی و بازنویسی وقفنامه‌های قدیمی برای بهره برداری را در این زمینه مهم ارزیابی کرد و گفت: اخیرا شاهد بازخوانی و بازنویسی وقفنامه‌های قدیمی به صورت قانونی با بهره برداری‌های مطلوب بودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز