خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان:

حفظ و استمرار اعتماد مددجویان از اهداف والای کمیته امداد در عرصه خدمت‌رسانی‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۳۶

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اقدامات مطلوب در کمیته امداد گفت: امروز یکی از توفیقات امداد این است که جامعه هدف مثل قبل نیستند و در عرصه‌های مختلف همراه امداد هستند.

زنجان _ ایلنا: مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: حفظ و استمرار اعتماد مددجویان از اهداف والای کمیته امداد در عرصه خدمت رسانی است.

به گزارش ایلنا از زنجان، بهرام ولیزاده مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در گردهم‌آیی کار‌شناسان خودکفایی استان زنجان گزارش اجمالی از اقدامات کمیته امداد استان زنجان در عرصه خدمت رسانی به جامعه هدف این نهاد ارائه کرد.

وی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط این نهاد اذعان داشت: در مبحثاشتغال نیز که یکی از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد در دهه چهارم فعالیت این نهاد است، خدمات قابل توجهی ارائه شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان که در حضور(دستیار معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور)،(مدیر کل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امداد کشور)،(معاون اداره کل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی مرکز) و در جمع تعدادی از کار‌شناسان خودکفایی و اشتغال استان سخن می‌گفت، به برگزاری جلسات هم اندیشی در بحثاشتغالزایی برای مددجویان با حضور مسئولان کشوری اشاره داشت و گفت: امیدواریم بتوانیم با برگزاری جلسات، کمک شایانی به توانمند سازی مددجویان و همچنین تحقق برنامه‌های این نهاد در فرصت باقی مانده کنیم و پاسخگوی جامعه هدف باشیم.

ولیزاده ادامه داد: البته حوزه اشتغال سرفصل‌های بسیاری دارد که در بسیاری از این‌ها به توفیقات زیادی نائل آمده است، هرکدام از این سرفصل‌ها شرایط خاص خود را دارند.

وی با بیان اینکه تلاش حوزه اشتغال و تلاش معاونت و مدیران شهرستانی و همچنین همکاری جامعه هدف موجب توفیقات امداد طی سال‌های قبل شده است، اظهار کرد: امروز یکی از توفیقات امداد این است که جامعه هدف مثل قبل نیستند و در عرصه‌های مختلف همراه امداد هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به برخی از مشکلات و موانع موجود در اشتغالزایی برای مددجویان متذکر شد: البته سختی کار طبیعی است ولی وظیفه ما حرکت و تلاش بیش از پیش است و باید اگر مانعی در پیش است از آن‌ها بهره بگیریم.

این مسئول در ادامه با تاکید بر اشرافیت معاونین اشتغال و مسئولان خودکفایی بر اشتغالزایی مددجویان تصریح کرد: خوشبختانه امدادگران با اشرافیت و ارزیابی موقعیت‌های مختلف موجب پیشبرد سریع کار‌ها شده‌اند.

ولیزاده در ادامه با اشاره به انتظارات مددجویان از کمیته امداد در بحثاشتغال و اعطای تسهیلات اضافه کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری بیشتر از سوی امدادگران و بانک‌ها بتوانیم به این انتظارات جامه عمل پوشانیم و اعتماد مددجویان نسبت به امداد را از دست ندهیم.

وی با تاکید براینکه اعتماد سازی یکی از مولفه‌های مهم در پیشبرد بهتر برنامه‌ها و تسریع روند خودکفایی مددجویان می‌شود، گفت: خوشبختانه طبق تحولات انجام شده در بحثمدیریت بانک‌ها تا حدی زیادی موقعیت مطلوبی در استان در راستای اشتغالزایی مددجویان فراهم شده است که امیدواریم در فرصت باقی مانده از سال بتوانیم به تعهدات خود در این بخش عمل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز