خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد زنجان خبرداد:

مسابقات فوتسال و کشتی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۶۷

طی روزهای اخیر به مناسبت هفته دانشجو، دانشگاه آزاد اسلامی زنجان نسبت به مسابقات ورزشی فوتسال دانشجویان دانشگاههای زنجان و مسابقات کشتی درون دانشگاهی دانشجویان واحد زنجان اقدام و این مسابقات را برگزار کرد.

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد زنجان گفت: طی روزهای اخیر به مناسبت هفته دانشجو، دانشگاه آزاد اسلامی زنجان نسبت به مسابقات ورزشی فوتسال دانشجویان دانشگاههای زنجان و مسابقات کشتی درون دانشگاهی دانشجویان واحد زنجان اقدام و این مسابقات را برگزار کرد.
به گزارش ایلنا از زنجان، در مسابقات رده بندی تیم الغدیر موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر دانشگاه آزاد را شکست داده و به مقام سومی برسد و در فینال تیم سما موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ تیم علوم پزشکی را شکست داده و مقام اول را کسب نماید.
حسین محمدی ثانوی رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد زنجان امروز با اعلام این خبر افزود: مسابقات فوتسال با حضور ۱۰ تیم از دانشگاههای زنجان در ۲ گروه ۵ تیمی برگزار شد که از گروه ۱ تیم‌های شهید همتی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان و شهید باقری سما و از گروه ۲ تیم‌های علوم پزشکی و الغدیر به دور بعد راه یافتند و در دور نیمه نهایی سما و علوم پزشکی موفق شدند با شکست حریفان به فینال راه یابند.
وی اضافه کرد: در مسابقات رده بندی تیم الغدیر موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر دانشگاه آزاد را شکست داده و به مقام سومی برسد و در فینال تیم سما موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ تیم علوم پزشکی را شکست داده و مقام اول را کسب نماید.
ثانوی همچنین در خصوص مسابقات کشتی گفت: در این دوره از مسابقات در وزنهای ۵۵ کیلوگرم داود احمدخانی، در وزن ۶۰ کیلوگرم محمد عالمی، دروزن ۶۶ کیلوگرم علی خدیو فرد، در وزن ۷۴ کیلو گرم امیر عباس کبوتری، در وزن ۸۴ کیلوگرم مهرداد حسنی، در وزن ۹۶ کیلوگرم حمید کاظمی و در وزن ۱۲۰ کیلوگرم رضا مجتهدی مقام‌های اول را کسب کردند و موفق به دریافت لوح تقدیر و کارت هدیه شدند و به نفرات دوم مسابقات با اهدای لوح قدر دانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز