خبرگزاری کار ایران

در آستانه اربعین حسینی در استان زنجان؛

پایگاه اطلاع‌رسانی تکیه حسینی اعظم ارمغانخانه زنجان راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۱۷

همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی پایگاه اطلاع رسانی تکیه حسینی اعظم ارمغانخانه به آدرس www. tazieharmaghan. ir راه اندازی شد.

زنجان _ ایلنا: رئیس هیات امنای تکیه حسینی اعظم ارمغانخانه زنجان گفت: در این وب سایت تاریخچه ارمغانخانه، تعزیه و قدمت تکیه حسینی تشریح خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، سیروس رستمی، رئیس هیات امنای تکیه حسینی اعظم ارمغانخانه زنجان امروز با اعلام این خبر گفت: شهدای ارمغانخانه، ذاکرین در حال حیات و تعزیه خوانان قدیمی به همراه عکس و زندگینامه آن‌ها قرار است در سایت راه اندازی شده قرار گیرد.

رستمی با بیان اینکه با عنایت به اینکه جهت پربار نمودن سایت مذکور نیاز به مطالب و عکس‌های قدیمی و همچنین تاریخچه دقیق تکیه، تعزیه و ارمغانخانه است افزود: از بازدیدکنندگان محترم تقاضا داریم عکس‌ها و مطالب قدیمی مربوط به تکیه را در اختیار هیات امنا قرار دهند.

رئیس هیات امنای تکیه حسینی اعظم ارمغانخانه زنجان در ادامه افزود: به همّت برخی از ناشرین و تعدادی از علاقمندان نسخ قدیمی تعزیه جمع بندی شده و بروز رسانی شده و در آینده نزدیک در قالب کتابی چاپ خواهد شد.

گفتنی است نمایشگاهی ازعکسهای تعزیه در سالن نمایشگاه تکیه به نمایش گذاشته شده است که قرار است با کمک برخی دستگاه‌های اجرائی این سالن به موزه تعزیه تکیه ارمغانخانه تبدیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز