خبرگزاری کار ایران

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان:

لازمه ماندگاری یک اثر، حماسه و جریان فرهنگی در طول تاریخ حفظ شکل و محتوای آن است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۸۹

همزمان اربعین حسینی، مراسم عزاداری و سوگواری در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه‌های ویژه اربعین حسینی در زنجان گفت: همزمان اربعین حسینی، مراسم عزاداری و سوگواری در کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: لازمه ماندگاری یک اثر، حماسه و جریان فرهنگی در طول تاریخ حفظ شکل و محتوای آن است.
مرتضی مقدمی، مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان امروز با اعلام این خبر گفت: مراسم سوگواری و سخنرانی ویژه اربعین امام حسین(ع) در کانونهای مساجد استان زنجان با حضور باشکوه اعضای کانون‌ها برگزار می‌شود.
وی به ضرورت عزاداری در این ایام اشاره کرد و افزود: قیام امام حسین(ع) در راستای اصلاح دین جدش و احیاء امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بود.
مقدمی با بیان اینکه امام حسین(ع) با قیام آگاهانه خود موجب احیای دین و بیداری و آگاهی مردم جامعه شد، اظهار داشت: هر سال به‌منظور پاسداشت قیام امام حسین(ع) و تداوم و استمرار اهداف و زنده نگهداشتن یاد و خاطره حماسه حسینی مراسم سوگواری برپا می‌شود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اضافه کرد: لازمه ماندگاری یک اثر، حماسه و جریان فرهنگی در طول تاریخ حفظ شکل و محتوای آن است.
وی در پایان با اشاره به اینکه برگزاری مراسم عزاداری و سخنرانی می‌تواند در این راستا موثر باشد گفت: معرفی کردن امام حسین(ع) به‌عنوان اسوه صبر، ظلم‌ستیزی و مبارزه با کفر و استکبار به تمام بشریت و همچنین بیان عبرت‌های واقعه عاشورا و دستاوردهای آن در حفظ و زنده نگهداشتن این مهم ضروری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز