خبرگزاری کار ایران

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان زنجان خبرداد:

برگزاری نشست هم اندیشی مربیان آموزشی در حوزه هنری استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۲۶

نشست هم اندیشی مربیان آموزشی با حضور برخی از مربیان هنری در رشته‌های مختلف در حوزه هنری استان زنجان برگزار می‌شود.

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان زنجان، گفت: نشست هم اندیشی مربیان آموزشی با حضور برخی از مربیان هنری در رشته های مختلف در حوزه هنری استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان زنجان گفت: تنوع در روش‌های آموزشی و ایجاد محیط مناسب از جمله راهکارهای خوبی برای ایجاد شوق و رغبت در هنرجویان برای حضور فعال در دوره‌های آموزشی است.

موسی قرجه لو، با اعلام این مطلب گفت: نشست هم اندیشی مربیان آموزشی با هدف بررسی نتیجه و خروجی کلاس‌های آموزشی و همچنین ادامه فعالیت‌های آموزشی حوزه هنری استان زنجان با حضور تعدادی از مربیان طی جلسات متعدد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه راهکارهای مطلوب آموزش در رشته‌های مختلف هنری در این نشست‌ها بررسی می‌شود، ابراز داشت: پیشنهادات و رهنمودهای مربیان آموزشی در مورد نحوه آموزش تخصصی و عملی، بررسی راهکارهای درست آموزش رشته‌های هنرهای از دیگر مباحثمطرح شده در این سلسله نشست‌هاست.

قرجه لو با تاکید براینکه توجه به نیازهای هنرجویان، بیان اهداف آموزشی برای آنان و داشتن برنامه‌های آموزشی بسیار حائز اهمیت است، یادآور شد: تنوع در روش‌های آموزشی و ایجاد محیط مناسب از جمله راهکارهای خوبی برای ایجاد شوق و رغبت در هنرجویان برای حضور فعال در دوره‌های آموزشی است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون دو مقاله هنری و پژوهشی جهت مطالعه و استفاده‌های هنری توسط مربیان آموزشی تهیه و به واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان زنجان ارائه شده است، اضافه کرد: وارد کردن مربیان و هنرجویان در عرصه تحقیق و پژوهش و مشارکت دادن آنان در فعالیت‌های گروهی، کمک شایانی به پویایی و حضور جدی آنان در محیط‌های آموزشی می‌کند.

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان زنجان در پایان یادآور شد: این نشست‌ها همزمان با تشکیل و برگزاری کلاس‌های مختلف هنری با مربیان آموزشی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز