خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان خبر داد:

حضور ۱۲۴۵ نفر در طرح زمستانی استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۵۰

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از حضور یک هزار و ۲۴۵ نفردر طرح زمستانی استان زنجان خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از حضور یک هزار و ۲۴۵ نفردر طرح زمستانی استان زنجان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: طرح زمستانی با هدف ارائه خدمات به مردم، رفع گره‌‌های کور ترافیکی، رفع مسیرهای مسدودی و روان کردن ترافیک و ایمنی در تردد اجرا می‌‌شود.
سردار علیرضا صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان در آیین مراسم آغاز طرح زمستانی گفت: بیش از ۱۰۴ تیم و یک هزار و ۲۴۵ نفر امسال در نقاط مختلف استان برای خدمت رسانی به مردم مستقر می‌‌شوند.
وی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ تیم پشتیبانی دستگاه‌‌های مختلف نیز در این طرح حضور دارند افزود: ۱۰۴ تیم مستقر در راه‌‌های موصلاتی استان زنجان را پشتیبانی می‌‌کنند.
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان در ادامه یادآور شد: طرح زمستانی با هدف ارائه خدمات به مردم، رفع گره‌‌های کور ترافیکی، رفع مسیرهای مسدودی و روان کردن ترافیک و ایمنی در تردد اجرا می‌‌شود.
وی با بیان اینکه مردم در روزهای برفی و کولاک فقط در مواقع ضروری اقدام به مسافرت کنند گفت: شهروندان در صورت مسافرت باید اولویت نخست برای سفر رادر استفاده از ناوگان عمومی جاده‌ای و راه آهن قرار دهند.
در ادامه آیین مراسم طرح زمستانی رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: راهداری تمهیدات لازم برای مسافران در راه مانده را در دستور کار و جزو اولویت های خود خواهد داشت.
سرهنگ عبدالعلی رشتیانی با اشاره به اینکه محور زنجان به قزوین همواره با مشکل کولاک مواجه است خاطر نشان شد: درسالجاری ۹۰ درصد از مشکل اینجاده و دست انداز‌ها برطرف شده است.
این مقام مسئول در ادامه یادآور شد: محور تهم به چورزق نیز به علت نامساعد بودن شرایط آب و هوایی در اولویت بعدی امداد رسانی خواهد بود.
سرهنگ رشتیانی با اشاره به مشکلات موجود در برخی محورهای مواصلاتی استان زنجان از جمله محور تهم - چورزق گفت: این محور مواقعی که بارش در استان وجود دارد از ساعت ۱۸ عصر تا شش صبح مسدود خواهد شد.
همچنین وی گفت: اقدامات ایمنی جاده تهم - چورزق به دلیل حفظ جان مسافران در دستور کار پلیس راه است.
رئیس پلیس راه استان زنجان عدم وجود آنتن دهی تلفن و بروز مشکلاتی مانند مه را از دلایل محدودیت ایجاد در رفت و آمد درمسیر تهم - چورزق عنوان کرد.
سرهنگ رشتیانی در بخشی از سخنان خود استفاده از زنجیر چرخ را در محورهای مواصلاتی استان زنجان به ویژه در گردنه‌ها حادثه خیز وبرفگیر از جمله ضروریات سفر دانست گفت: رانندگان باید در این مسیر دارای سرعت مطمئنه باشند تا شاهد حوادثناگوار توام با پشیمانی نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز