خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد:

پایگاه امداد و نجات شمال غرب کشور بزودی راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۲۰

با اختصاص بودجه یک میلیاردو ۸۵۰میلیون تومانی شاهد تسهیل روند احداثپایگاه امداد و نجات شمالغرب کشور خواهیم بود.

زنجان _ ایلنا: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: شاهد افزایش تعداد دانشجویان جمعیت هلال احمر زنجان از ۶۰ نفر به ۳۶۰ نفربودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان علی طاهری، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، شامگاه دیروز در آئین مراسم تجلیل از خدمات داوطلبانه برترین‌های جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با اختصاص بودجه یک میلیاردو ۸۵۰میلیون تومانی شاهد تسهیل روند احداثپایگاه امداد و نجات شمالغرب کشور خواهیم بود.

طاهری با بیان اینکه تکمیل پایگاه امداد و نجات شمال غرب کشور روند امور امدادی را به هنگام بروز حوادثغیر مترقبه آسان می‌کند افزود: اگر با این سرعت، این روند ادامه داشته باشد شهریور ماه سال آینده شاهد بهره برداری از این مرکز خواهیم بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، با اشاره به احداثمرکز امداد و نجات در شهرستان‌های استان زنجان کرد وگفت: دو مرکز امداد و نجات در شهرستانهای ابهر و خرم‌دره راه‌اندازی شده است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلاتی نظیر عدم وسایط حمل ونقل در جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای برطرف کردن این معضل ۱۰خودرو وچند دستگاه هم از مرکز تهیه شده است که باز استان زنجان دارای مشکلاتی در این راستاست.

طاهری در بخشی از سخنان خود با اشاره به بسترایجاد شده برای ارتقای علمی اعضای جمعیت هلال احمر استان زنجان تصریح کرد: شاهد افزایش تعداد دانشجویان جمعیت هلال احمر زنجان از ۶۰ نفر به ۳۶۰ نفربودیم.

وی دربخشی از سخنان خود از ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی به مردم و شهروندان برای بالا بردن سطح آگاهی‌ها و فرهنگسازی در خصوص رفتار‌ها به هنگام بروز حوادثخبر داد وگفت: در این زمینه ۱۰ هزار نفر آموزش ویک هزار نفر آموزهای تخصصی وآموزشهای عمومی از طریق رسانه‌ها انجام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به حضور امدادگران استان زنجان در حوادثسالهای گذشته در مناطق مختلف استان وکشور گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر به آسیب دیدگان سیل در شهرستان‌های ماهنشان، زنجان و ایجرود امداد رسانی کردند.

طاهری با اشاره به معین بودن استان زنجان برای چند استان همجواردر شمالغرب کشور گفت: در این راستا شاهد کمک رسانی مطلوب امداد گران به حادثه دیدگان آذربایجان شرقی بودیم.

طاهری در پایان با بیان اینکه زنجان یکی ازاولین‌های کشور در حادثه زلزله آذربایجان‌شرقی بوده است افزود: جمعیت هلال احمر زنجان ۳۷ روستا را در این حادثه تحت پوشش قرار داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز