خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان:

برنامه‌های فرهنگی با توجه به نیاز مخاطبین اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۷۳

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در جلسه دیدار با معاون اداره کل فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برنامه های فرهنگی با توجه به نیاز مخاطبین اجرا می شود.

زنجان _ ایلنا: معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان گفت: تا کنون اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان با آموزش و پرورش، سپاه، دانشگاه‌های مختلف استان همکاری تنگاتنگی در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی داشته است.

به گزارش ایلنا از زنجان، یوسف اماملو، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، در دیدار با مسعود حداد معاون اداره کل فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با اعلام این مطلب افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از سالهای گذشته با یک برنامه ریزی دقیق تلاش کرده است تا با توجه به نیاز مخاطبین اقدام به تهیه و تولید نرم افزارهای مختلف فرهنگی و دینی و اجرای برنامه‌های فرهنگی کند و در این راستا با برگزاری گفتمان‌های مختلف فرهنگی و دینی تلاش می‌کند به نیاز مخاطبین پاسخ دهد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان الگو برای سایر دستگاه‌هاست تصریح کرد: این اداره کل با تعامل با سایر دستگاه‌ها تلاش می‌کند تا از ظرفیت سایر دستگاه‌ها نیز در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی یاری جوید.

وی ادامه داد: تا کنون اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان با آموزش و پرورش، سپاه، دانشگاه‌های مختلف استان همکاری تنگاتنگی در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی داشته است.

وی ادامه داد: این اداره کل با تولید نرم افزارهای مختلف فرهنگی، کتاب، تولید فیلم و سریال و حمایت از اقشار تاثیرگذار جامعه و با برگزاری نمایشگاههای مختلف فرهنگی و جشنواره‌های مختلف وبلاگ نویسی دینی نقش به سزایی در ترویج فرهنگ دینی در سالهای گذشته داشته و امسال نیز با توان تمام تلاش می‌کند به اهداف از پیش تعیین شده دست یابد.

وی ادامه داد: با برنامه‌های فرهنگی مناسب اجرا شده امروز شاهد کاهش آسیب‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی در سطح استان هستیم.

درپایان گفتنی است در این دیدار حداد در جریان برنامه‌های فرهنگی استان زنجان قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز