خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان تاکید کرد:

بسیج همواره پشتیبان ولایت فقیه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۲۰

امام جمعه زنجان با تاکید بر نقش بسیج در عرصه های مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: بسیج همواره پشتیبان ولایت فقیه است.

زنجان _ ایلنا: نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت: تبعیت بی‌چون و چرا از بیانات رهبری باید مورد توجه بسیج باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی، نماینده ولی فقیه وامام جمعه زنجان ظهر امروز(۵ آذر) در تجمع بزرگ بسیجیان استان زنجان در مصلی خاتم الانبیا با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبر در جمع بسیجیان نقشه و چراغ راه برای همعه بسیجیان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه نباید گامی از رهبری جلو‌تر یا عقب‌تر بود، ادامه داد: حضور بسیج موجب شاد کردن دل دوستان و مایوس کردن دشمنان می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه بسیج به عنوان نیروی تاثیرگذار و همیشه در صحنه باید پشتیبان ولی فقیه باشد، اظهار داشت: حضور بسیج موجب یاس دشمنان می‌شود.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه بسیج در سنگر نخست انقلاب اسلامی حضور جدی و فعال داشته و دارد، گفت: بسیج باید در صحنه حضور داشته و پشت سر ولی فقیه زمان خود حرکت کند.

وی دوری از ولایت را موجب گم کردن راه عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: بسیج به عنوان پیشتاز حماسه و سازی و خدمت باید در عرصه حضور داشته باشد که این موضوع از تاکیدات رهبری در جمع بسیجیان بود.

حجت الاسلام خاتمی بر ضروت توجه به مهندسی اندیشه در عمل از سوی بسیج تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری نیز به این موضوع تاکید دارند.

وی در پایان با بیان اینکه حفظ خط فکری و رفتاری بسیج از ضروریات است، تصریح کرد: تبعیت بی‌چون و چرا از بیانات رهبری باید مورد توجه بسیج باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز