خبرگزاری کار ایران

در شش ماه نخست سال‌جاری محقق شد:

واگذاری بیش از ۵۰۰ فقره انشعاب آب در امورآبفای خرم‌دره

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۱۰

مدیر امور آبفای خرمدره با بیان مطلب فوق گفت: در شش ماه نخست سال ۹۲،۵۳۴ فقره انشعاب آب به متقاضیان خرمدره ای واگذار شده است.

زنجان _ ایلنا: مدیر امور آبفای خرمدره با بیان مطلب فوق گفت: در شش ماه نخست سال ۹۲،۵۳۴ فقره انشعاب آب به متقاضیان خرمدره‌ای واگذار شده است. ۵۶۳ مورد ترمیم اتفاقات شهر، ۵۶ مورد تعمیر و احداثدریچه، ۵۶ مورد تعویض کنتورهای خراب، ۲۰جابجایی و تغییر مکان کنتور، ۵۰ متر جابجایی شبکه اصلی، بالا آوردن کنتور ۲۲ مورد و ۹ مورد تعمیر شیرآلات از دیگر اقدامات این امور بوده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، فرهنگ جلیلی افزود: در این شهرستان ۱۸ هزار و ۱۱۸ فقره انشعاب آب شرب وجود دارد.

وی همچنین ادامه داد: در ۶ ماهه نخست سال‌جاری ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۸۳۴ متر مکعب آب شرب در امور آبفای خرمدره تولید شده و یک میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب آب شرب در این شهرستان مصرف شده است.

مدیر امور آبفای خرمدره گفت: در نیمه اول سالجاری حدود ۲۶ درصد از آب تولید شده در این شهرستان به هدر رفته است.

جلیلی به عملیات اصلاح شبکه و توسعه شبکه نیز اشاره کرد و گفت: ۴۸۵ متر اصلاح شبکه و ۱۴۵ متر نیز توسعه شبکه در این امور محقق شده است.

وی ادامه داد: ۵۶۳ مورد ترمیم اتفاقات شهر، ۵۶ مورد تعمیر و احداثدریچه، ۵۶ مورد تعویض کنتورهای خراب، ۲۰جابجایی و تغییر مکان کنتور، ۵۰ متر جابجایی شبکه اصلی، بالا آوردن کنتور ۲۲ مورد و ۹ مورد تعمیر شیرآلات از دیگر اقدامات این امور بوده است.

شایان ذکر است در این امور ۱ مورد ویدئومتری نمودن چاه‌ها و ۲ مورد تعویض الکترو پمپ نیز انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز