خبرگزاری کار ایران

در زنجان صورت گرفت؛

دیدار اعضای خانه کارگر استان زنجان با استاندار

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۴۵

اعضای خانه کارگر استان زنجان با استاندار زنجان برای نخستین بار دیدار کردند.

زنجان _ ایلنا: اعضای خانه کارگر استان زنجان در نشستی صمیمی با استاندار زنجان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، در این دیدار مرتضی ریحانیان، دبیر اجرایی خانه کارگر زنجان با ارائه گزارش از از نحوه عملکرد خانه کارگر استان زنجان گفت: خانه کارگر استان زنجان آمادگی خود را در سال حماسه سیاسی اقتصادی در سطح استان و کشور اعلام می‌دارد.

ریحانیان با بیان اینکه خانه کارگر استان زنجان در حوزه علمی و عمرانی، جذب گردشگر، توریست و صنایع دستی برای توسعه سرمایه گذاری در راستای رشد وعمرآبدانی شهری آمادگی دارد افزود: این خانه تابه امروز اقدامات مطلوب داشته است و همچنان آمادگی خود را در این زمینه اعلام می‌دارد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان در ادامه با اشاره به مشکلات رفاهی تفریحی کارگران در زنجان گفت: کارگران در حال حاضر فاقد توانایی برای استفاده از اماکن ورزشی مانند استخر و غیره هستند.

وی در خواست منطقه آزاد تجاری را مستلزم توسعه استان دانست و افزود: مشارکت مردم در پتروشیمی زنجان بسیار حائز اهمیت بوده است ولی متاسفانه با وجود این مشارکت بسیار گسترده مردم با عدم توانایی برای راه اندازی این مجموعه در زنجان مواجه هستند.

ریحانیان وضعیت اشتغال استان زنجان را مطلوب ندانست و افزود: وضعیت کارگران و افراد بیکار شده از کار چندان رضایت بخش نبوده است.

در ادامه این دیدار اعضایی دیگر حاضر در این نشست صمیمی با ارائه گزارش از حوزه فعالیت، نظرات و خواسته‌های خود را با استاندار زنجان عنوان کردند.

در پایان این نشست با اشاره به عدم بیمه کارگران بخش کشاورزی گفته شد: اقدامات در این زمینه برای کارگران جوانان بخش کشاورزی مهم و اساسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز