خبرگزاری کار ایران

در زنجان؛

همایش چشم انداز تعالی سازمانی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۶۵

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان در همایش چشم انداز تعالی سازمانی گفت: با تربیت مدیران و کارشناسان تحول گرا می‌توان به توسعه مدیریت و ارتقاء کیفیت دست یافت و این امر با آموزش امکان‌پذیر است.

زنجان _ ایلنا: رئیس مرکز مطالعات سازمانی و قائم مقام دبیر جایزه ملی گفت: دستیابی به رضایت خدمت گیرندگان، ایجاد مسئولیت پذیری برای آینده‌ای پایدار، پرورش خلاقیت و نوآوری و نیز دستیابی به نتایج متوازن در کنار رضایت کارکنان و گروههای هدف از عمده‌ترین مفاهیم بنیادین در تعالی سازمانی به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، همایش چشم انداز تعالی سازمانی با حضور منوچهر نجمی رئیس مرکز مطالعات سازمانی و قائم مقام دبیر جایزه ملی تعالی سازمانی در استانداری زنجان برگزار شد.

نجمی در این همایش، تعالی سازمانی را بعنوان مدیریت برجسته و حرفه‌ای سازمان تعریف نمود و گفت: این نوع مدیریت با نگرش بهبود مداوم در زمینه‌های اولویت بندی شده اجرا می‌شود که در ‌‌نهایت به ایجاد توازن و رضایت در گروههای خدمت گیرنده منجر می‌شود.

رئیس مرکزمطالعات سازمانی به قابلیت‌ها و وسعت اجرای طرح مدل تعالی سازمانی اشاره کرد و یادآور شد: این مدل مدیریتی علاوه بر سازمانهای بزرگ، حتی در قالب یک خانواده کوچک نیز قابل اجراست.

وی هدف ازطراحی این مدل‌ها را ایجاد تعالی سازمانی و دستیابی به توسعه کیفیت مدیریت عنوان نمود و افزود: دستیابی به رضایت خدمت گیرندگان، ایجاد مسئولیت پذیری برای آینده‌ای پایدار، پرورش خلاقیت و نوآوری و نیز دستیابی به نتایج متوازن در کنار رضایت کارکنان و گروههای هدف از عمده‌ترین مفاهیم بنیادین در تعالی سازمانی به شمار می‌رود.

عادل علیپور، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان نیز در ادامه این جلسه در جمع مدیران دستگاههای اجرایی و کار‌شناسان تحول سازمانی با بیان این مطلب که هر تحولی نیازمند زمینه سازی و آموزش است گفت: با تربیت مدیران و کار‌شناسان تحول گرا می‌توان به توسعه مدیریت و ارتقاء کیفیت دست یافت و این امر با آموزش امکان پذیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز