خبرگزاری کار ایران

مسئول هیات امنای تکیه حسینی اعظم ارمغانخانه زنجان خبر داد:

چاپ کتاب تعزیه خوانی تکیه حسینی اعظم ارمغانخانه زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۵۱

مسئول هیات امنای تکیه حسینی اعظم ارمغانخانه زنجان با اشاره به سابقه برگزاری مراسم تعزیه خوانی در این تکیه حسینی گفت: در این راستا نیاز به عکس از مراسم تعزیه ارمغانخانه است.

زنجان ‌ایلنا: مسئول هیات امنای تکیه حسینی اعظم ارمغانخانه زنجان با اشاره به سابقه برگزاری مراسم تعزیه خوانی در این تکیه حسینی گفت: در این راستا نیاز به عکس از مراسم تعزیه ارمغانخانه است. از کلیه عکاسان تقاضا می‌شود عکسهای بر‌تر خود را جهت چاپ در کتاب تعزیه ارمغانخانه و درج در وب سایت تحویل تکیه هیات امناء تکیه حسینی ارمغانخانه دهند.
به گزارش ایلنا از زنجان، سیروس رستمی، مسئول هیات امنای تکیه حسینی اعظم ارمغانخانه زنجان امروز با اعلام این خبر گفت: این مراسم تعزیه خوانی در ارمغانخانه دارای سابقه زیادی است و هیات امنا این تکیه حسینی در صدد اقداماتی برای ثبت این مراسم هستند.
رستمی با بیان اینکه دست یاری به سوی هنرمندان و عکاسان در این زمینه داریم افزود: با عنایت به اینکه هیات امنای تکیه حسینی اعظم ارمغانخانه قصد دارد کتابی تحت عنوان تعزیه ارمغانخانه به چاپ برساند همکاری و مساعدت عکاسان و هنرمندان دارای اهمیت اساسی است.
مسئول هیات امنای تکیه حسینی اعظم ارمغانخانه زنجان تصریح کرد: راه اندازی وب سایت تکیه اقدام مهم در این زمینه است که در این راستا نیاز به عکس از مراسم تعزیه ارمغانخانه است.
وی در ادامه با توجه به اینکه از اول و سیزدهم محرم مراسم تعزیه خوانی در تکیه حسینی اعظم ارمغانخانه همه روزه از ساعت ۲ تا ۵ بعد از ظهر و همچنین روز عاشورا از ساعت ۹ در این مکان برگزار می‌شود گفت: از کلیه عکاسان محترم تقاضا داریم عکسهای بر‌تر خود را جهت چاپ در کتاب تعزیه ارمغانخانه و درج در وب سایت تحویل تکیه هیات امناء تکیه حسینی ارمغانخانه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز