خبرگزاری کار ایران

مسئول گروه امداد و نجات حسینیه اعظم زنجان خبرداد:

همزمان با عزاداری عصر عاشورا بیش از ۱۱۵ نفر به عزاداران حسینیه اعظم امدادرسانی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۵۶

مسئول گروه امداد و نجات حسینیه اعظم زنجان با اشاره به قرار گیری در آستانه حرکت عزاداران حسینیه اعظم زنجان گفت: امدادگران با شروع مراسم ایام عزاداری در ۵ نقطه ثابت حسینیه اعظم مستقر می شوند.

زنجان ایلنا: مسئول گروه امداد و نجات حسینیه اعظم زنجان گفت: همه ساله کلاس‌های بازآموزی کمک‌های اولیه و اطفاء حریق با حضور مدرسین برجسته امداد و نجات استان ویژه امدادگران حسینیه اعظم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، کمال شعبانی، مسئول گروه امداد و نجات حسینیه اعظم زنجان، امروز در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در زنجان گفت: جهت ارایه خدمات امدادی، حدود ۱۱۵ نفر امدادگر، نجاتگر، تکنسین اورژانس و پرستار در طول دهه محرم به عزاداران حسینیه اعظم زنجان خدمت رسانی می‌کنند.

وی در ادامه: این امدادگران با شروع ایام عزاداری در ۵ نقطه ثابت حسینیه اعظم، شبستان قمر بنی هاشم(ع)، شبستان حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) مستقر شده و در مواقع نیاز به امدادرسانی به عزاداران می‌پردازند.

مسئول واحد امداد و نجات حسینیه اعظم زنجان یادآور شد: در روز برگزاری دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان ۴۵ اکیپ دو نفری برادران و ۴ اکیپ سه نفری خواهران از ساعات ۱۰ صبح در محل‌های از قبل تعیین شده در مسیر دسته مستقر می‌شوند.

شعبانی افزود: در تمام شب‌های دهه اول محرم، ماشین آمبولانس، آتشنشانی و نیروهای آموزش دیده در محوطه و داخل مسجد آماده ارائه خدمات امدادگری به عزاداران هستند.

گفتنی است همه ساله کلاس‌های بازآموزی کمک‌های اولیه و اطفاء حریق با حضور مدرسین برجسته امداد و نجات استان ویژه امدادگران حسینیه اعظم برگزار شده و با توجه به اهمیت ایمنی و ایمن سازی مسجد و محوطه مسجد کلیه کپسول‌های آتشنشانی در داخل مسجد و در صورت نیاز شارژ و یا تعویض می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز