خبرگزاری کار ایران

مسئول واحد نقلیه حسینیه اعظم زنجان:

بیش از ۲۴۰ راننده با حسینیه اعظم زنجان همکاری افتخاری دارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۰۷

مسئول واحد نقلیه حسینیه اعظم زنجان گفت: بیش از ۲۴۰ راننده به‌صورت افتخاری در دهه محرم با حسینیه اعظم همکاری می‌کنند.

زنجان _ ایلنا: مسئول واحد نقلیه حسینیه اعظم زنجان گفت: از عموم مردم درخواست می‌شود برای سهولت و تسریع در کار جابجایی لاشه‌های ذبح شده و انتقال گوسفندان زنده، با رانندگان و مسئولین واحد خدمات خودرویی همکاری و از تجمع پیرامون این ماشین‌ها خودداری کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، مجید امامی، مسئول واحد نقلیه حسینیه اعظم زنجان ضمن اعلام این خبر گفت: بیشترین حجم کاری این واحد در روز حرکت دسته عظیم عزاداران حسینی است.

وی افزود: امسال همزمان با روز هشتم محرم و حرکت دسته عزاداری بیش از ۱۰۰ دستگاه وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین وظیفه حمل و نقل گوسفندان زنده و ذبح شده اهدایی به مسجد حسینیه اعظم را برعهده دارند.

مسئول واحد نقلیه حسینیه اعظم مهم‌ترین مشکل خدمات خودرویی در روز حرکت دسته عظیم عزاداری را ازدحام جمعیت عنوان کرد و افزود: از عموم مردم درخواست می‌شود برای سهولت و تسریع در کار جابجایی لاشه‌های ذبح شده و انتقال گوسفندان زنده، با رانندگان و مسئولین واحد خدمات خودرویی همکاری و از تجمع پیرامون این ماشین‌ها خودداری کنند.

امامی در پایان از استقبال گسترده رانندگان و همکاری صمیمانه آن‌ها با مجموعه حسینیه اعظم قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز