خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

هدف از تشکیل خانواده رسیدن به کمالات اخلاقی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۲۹

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در مراسم تجلیل از بازنشستگان اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان گفت: هدف از تشکیل خانواده رسیدن به کمالات اخلاقی است.

زنجان ایلنا: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: والدین با آسیب‌شناسی مسایل خانواده و با برگزاری گفتمانهای مختلف می‌توانند به رفع مشکلات یاری رسانند.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام اذن الله خدایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، با اعلام این مطلب افزود: خانواده از جایگاه بسیار رفیعی در اسلام برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه همسران باید در زندگی قدر همدیگر را بدانند اظهار داشت: همسران باید با عیب پوشانی همدیگر و ابراز محبت به کانون گرم خانواده کمک کنند، چرا که فرزندان پدر و مادر را الگوی خود می‌دانند و از رفتار آنان الگو می‌پذیرند.

حجت الاسلام خدایی ابراز داشت: هدف از ازدواج و تشکیل خانواده رسیدن به کمالات اخلاقی و سعادت دنیا و آخرت است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان صله ارحام، حفظ عفاف و حجاب، احترام به والدین، وفاداری، آراستگی درونی و ظاهری را از وظایف همسران برشمرد و گفت: مادران الگو برای دخترانشان هستند و لذا شایسته است مادران با الگو برداری از رفتار بزرگان دین، الگویی خوب برای دخترانشان در سطح جامعه باشند.

وی اسراف را از آفت‌های برخی از خانواده‌ها دانست و یادآور شد: برخی از خانواده‌ها با برداشت‌های غلط از زندگی غربی و چشم بهم چشمی گاهی اوقات کانون گرم خانواده‌ها را به سردی پیش می‌برند که این کار عمل درستی نیست و باید در زندگی ما ائمه اطهار(ع) الگو باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آسیب‌شناسی را امری مهم در خانواده‌ها دانست و تاکید کرد: والدین با آسیب‌شناسی مسایل خانواده و با برگزاری گفتمانهای مختلف می‌توانند به رفع مشکلات یاری رسانند.

گفتنی است در ادامه این برنامه با اهداء لوح تقدیر از زحمات بازنشستگان اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز