خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد:

اعطای ۱۶۰ فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۷۹

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از اعطای ۱۶۰ فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی خبر داد.

زنجان _ ایلنا: مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان گفت:: برای اعطای این تعداد کمک هزینه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است

به گزارش ایلنا از زنجان، اصغر پناهی اظهار کرد: در حال حاضر یکی از مهم ترین اهداف کمیته امداد آسان سازی موضوع ازدواج مددجویان است.

وی با اشاره به مشکلات برخی از جوانان در زمینه ازدواج به علت نداشتن بنیه کافی و لازم تصریح کرد: کمیته امداد برای رفع این مشکل نسبت به پرداخت کمک هزینه ازدواج به نوعروسان و تازه دامادها اقدام می کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به اینکه کمک هزینه ازدواج در قالب کمک هزینه خرید جهیزیه و اعطای هدیه ازدواج به مددجویان اهدا می شود، ادامه داد: این نوع خدمات با شناسایی مددجویان و بر اساس نیازهای آنها ارائه می شود.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد زنجان طی نیمه نخست سال جاری تصریح کرد: در مدت مذکور ۱۶۰ مددجوی زنجانی کمک هزینه ازدواج از این نهاد دریافت کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه از تعداد کمک‌هزینه‌های اعطا شده ۹۳ فقره کمک هزینه خرید جهیزیه و ۶۷ فقره هدیه ازدواج بوده است، اذعان داشت: برای اعطای این تعداد کمک هزینه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

پناهی به برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج برای مددجویانی که کمک هزینه ازدواج دریافت کرده‌اند نیز اشاره داشت و گفت: این دوره به منظور آموزش مهارت‌های زندگی مشترک در بین جامعه هدف به ویژه جوانان برگزار شده است..

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز