خبرگزاری کار ایران

عضو واحد مشاوره حسینیه اعظم زنجان خبرداد:

ارائه خدمات مشاوره در حسینیه اعظم زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۴۳

عضو واحد مشاوره حسینیه اعظم از مشاوره حسینه اعظم در خصوص ارائه خدمات مشاوره در حسینیه اعظم زنجان خبر داد.

ایلنا: عضو واحد مشاوره حسینیه اعظم زنجان گفت: سوالات مطرح شده در مرکز مشاوره حسینیه اعظم زنجان غالبا در زمینه مسائل شرعی، مذهبی و مسائل مربوط به روابط زوجین در زندگی مشترک بود.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام تقیلو، عضو واحد مشاوره حسینیه اعظم زنجان امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: سالانه خدمات مختلفی در حسینیه اعظم زنجان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از خلاهای موجود در این مکان مقدس در سال‌های گذشته نبود خدمات مشاوره بود، اضافه کرد: خوشبختانه با هماهنگی‌های به عمل آمده بحثارائه خدمات مشاوره در حسینیه اعظم زنجان از سال گذشته به صورت آزمایشی آغاز شد.

حجت الاسلام تقی لو با اشاره به اینکه محرم سال گذشته ۶ نفر از مشاوران در نوبت بعد از ظهر با حضور در حسینیه اعظم زنجان اقدام به ارائه خدمات مشاوره کردند، افزود: با آمار گرفته شده طی دهه نخست ماه محرم سال گذشته بالغ بر ۸۰۰ مشاوره در حسینیه اعظم زنجان انجام شد.

وی با بیان اینکه اغلب مراجعه کنندگان به ایستگاه مشاوره حسینیه اعظم جوانان ۱۷ تا ۳۰ سال بودند، اضافه کرد: سوالات مطرح شده در مرکز مشاوره حسینیه اعظم زنجان غالبا در زمینه مسائل شرعی، مذهبی و مسائل مربوط به روابط زوجین در زندگی مشترک بود.

عضو واحد مشاوره حسینیه اعظم با اشاره به اینکه امسال نیز برنامه ریزی‌های لازم به منظور ارائه خدمات مشاوره در حسینیه اعظم انجام شده است، تصریح کرد: محرم امسال نحوه ارائه خدمات مشاوره به صورت متفاوتی از سال قبل انجام می‌شود به نحویکه در دهه نخست محرم پنج نفر مشاور خانم و پنج نفر مشاور آقا به صورت جداگانه در حسینیه اعظم زنجان حضور پیدا کرده و به سوالات مراجعان پاسخ می‌دهند.

وی با اشاره به انتخاب مشاوران مجرب اضافه کرد: مشاورانی که برای این کار انتخاب شده‌اند از دانش آموختگان مرکز تخصصی حوزه علمیه قم هستند.

حجت الاسلام تقی لو در ادامه با اشاره به اهداف ارائه خدمات مشاوره در حسینیه اعظم زنجان اضافه کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی و همچنین رفع شبهات دینی و شرعی مراجعان از اهداف راه اندازی مرکز مشاوره در حسینیه اعظم است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در سطح شهر مراکز مشاوره بسیاری اقدام به ارائه خدمات مشاوره می‌کنند، افزود: هدف مسئولان حسینیه اعظم ارتقای سطح مهارت‌های زندگی مراجعان با توجه به شعائر دینی و سبک زندگی اسلامی و مذهبی با تاسی از زندگی ائمه معصومان(ع) است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز