خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد:

پرداخت ۱۳۴ فقره وام اشتغال به مددجویان زنجانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۰۶

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت ۱۳۴ فقره وام اشتغال به مددجویان زنجانی خبر داد.

ایلنا: مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان گفت: وام‌های اشتغالزایی در قالب اجرای طرح‌های اشتغال در رشته‌های مختلف شغلی کشاورزی، دامداری، دامپروری، مشاغل خانگی پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، اصغر پناهی, مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان, امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از رویکردهای اساسی کمیته امداد در حمایت از مددجویان اشتغالزایی برای آن‌هاست.

وی با اشاره به اینکه در دهه چهارم خدمت‌رسانی کمیته امداد موضوع اشتغالزایی مددجویان بیش از پیش مورد توجه امدادگران قرار گرفته است، تصریح کرد: طی این دهه بسیاری از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد توانمند شده و توانایی اداره زندگی خود را به صورت مستقل دارند.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اضافه کرد: این نهاد در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری اقدام به پرداخت ۱۳۴ فقره وام اشتغال کرده است.

وی با بیان اینکه مبلغ هزینه شده برای پرداخت این تعداد وام ۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال است، افزود: این وام‌ها در قالب اجرای طرح‌های اشتغال در رشته‌های مختلف شغلی کشاورزی، دامداری، دامپروری، مشاغل خانگی پرداخت شده است.

پناهی در پایان اظهار کرد: طرح‌های مذکور بر اساس استعداد، توانایی و دوره‌ای که مددجویان آموزش دیده‌اند، اجرا شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز