خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفای استان زنجان خبر داد:

اجرای شبکه و خط انتقال فاضلاب مساکن مهر برای بیش از ۷ هزار واحد در استان زنجان

کد خبر : ۱۱۲۳۱۳

مدیر عامل آبفای استان زنجان گفت: برای ۷ هزارو ۵۵۲ واحد از مساکن مهر استان زنجان شبکه و خط انتقال فاضلاب اجرایی شده است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با اعلام مطلب فوق گفت: شبکه فاضلاب در شهرک ۲۱ هکتاری ثمین با ۳۰۶۰ واحد مسکن مهر با بیش از ۵ هزار متر شبکه در سایزهای ۲۰۰-۲۵۰ - ۳۱۵ میلیم‌تر با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد و اعتبار ۶ میلیارد ریال اجرایی شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، ‌مسلم‌پور نصرت مدیر عامل آبفای استان زنجان امروز به اجرای شبکه فاضلاب شهری در شهرک مهرغرب اشاره کرد و افزود: درشهرک ۵/۱۴هکتاری مهرغرب با ۲ هزار واحد مسکونی و شبکه‌ای به طول ۳۶۴۴ متر در سایزهای مختلف که با ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی با هزینه ۵ میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست و جهت اتمام عملیات و اتصال به خط اصلی انتقال نیاز به اعتباری معادل ۵/۱ میلیارد ریال است.

وی همچنین ادامه داد: در شهرک ۲ هزار و ۲۴۴ واحدی رضوان اجرای ۱۹۰۰ متر شبکه داخلی مجتمع با پیشرفت ۹۷ درصدی در حال اجراست که اعتبار صرف شده ۳ هزار و ۲۰۰ میلیون ریال است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان به اجرای خط انتقال فاضلاب مسکن مهر ۲۲۴۴ واحدی رضوان با پیشرفت فیزیکی ۷۴ درصد اشاره و تصریح کرد: برای اجرای این خط انتقال به طول ۲۲۳۳ متر در سایزهای مختلف ۱۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی در ادامه به شبکه فاضلاب اجرا شده در شهرستان خدابنده هم اشاره و افزود: در پروژه ۱۹۸ واحدی مسکن مهر به طول ۶۳۰ متر عملیات اجرایی شبکه فاضلاب به همراه نصب سه عدد سپتیک تانک با پیشرفت فیزیکی ۶۰% به پایان رسیده است اما به منظور تصفیه کامل فاضلاب مساکن مهر قیدار و اتمام پروژه نیاز به دو میلیارد ریال اعتبار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز