خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان؛

همایش هم اندیشی مدیر مسئولان اصحاب رسانه و مطبوعات استان با استاندار برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۵۶

استاندار زنجان استاندار زنجان از رسانه ها به عنوان یکی از ارکان تاثیر گذار جامعه یاد کرد و گفت: رسانه ها مهندسی افکار عمومی را برعهده دارند.

ایلنا: استاندار زنجان گفت: تغییر در رویکردهای فکری در جهت پیشرفت توسعه‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری شامگاه دیروز(۱۷ مهر) در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه استان به نقش مطبوعات در روند توسعه استان اشاره کرد و اظهار داشت: رسانه‌ها به عنوان یکی از ارکان تاثیر گذار جامعه، مهندسی افکار عمومی را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه تاثیر رسانه‌ها در روند توسعه جوامع انکارناپذیر است، ادامه داد: رسانه‌های با عمر طولانی از حاشیه‌های امنی برخوردار هستند و به مرور به رسانه‌های بی‌تاثیر تبدیل می‌شوند.

انصاری خواستار میثاق دوباره رسانه‌ها با مدیریت استان شد و ادامه داد: نگاه مردم به استان نگاه توسعه‌ای است و در همین راستا تشکل‌هایی از نخبگان که در توسعه استان موثر هستند تشکیل خواهد شد.

وی تاثیرگذاری اقتصاد در زندگی اجتماعی مردم را موثر خواند و اظهار داشت: تغییر در رویکردهای فکری در این جهت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این مقام مسئول با اشاره به بحث‌های قابلیت‌های استان گفت: برخی از این ظرفیت‌ها قابل قبول نیست.

انصاری به رویکرد اصلاحی دولت اشاره کرد و افزود: در استان زنجان با توقعات و مطالبات سنتی مواجه هستیم.

وی تغییر فرهنگی در امور استانی را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: باید از روش‌های نوین توسعه‌ای برای توسعه و عمران استان استفاده کرد.

در پایان این جلسه هم اندیشی به گفته انصاری با تعیین مدیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کار‌ها بر مدار قانون خواهد بود و حمایت‌های قانونی حقوق صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه در چارچوب قانونی انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز