خبرگزاری کار ایران

مدیر گروه اجرایی فاضلاب آبفای استان زنجان:

طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر دندی ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۵۷

مدیر گروه اجرای فاضلاب شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان اعلام کرد: طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر دندی که عملیات اجرایی آن از سال ۸۶ شروع شده هم اکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ایلنا: مدیر گروه اجرایی فاضلاب آبفای استان زنجان گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهر دندی دارای دو مدول است که ۲۰ درصد ساخت آن عملیاتی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی ندرلو، مدیر گروه اجرای فاضلاب شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان امروز با اعلام این خبر افزود: شبکه فاضلاب شهر دندی ۵ / ۱۹ کیلو متر است که از این میزان ۵ / ۱۴ کیلو متر معادل ۸۷ درصد اجرا شده و ۵ کیلو متر آن باقیمانده است.

مرتضی ندرلو تصریح کرد: برای احداثو تکمیل این طرح ۷ کیلومتر خط انتقال لازم است که ۴ کیلومتر آن عملیاتی شده و ۳ کیلو متر باقیمانده در دست اجراست.

وی همچنین به اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح هم اشاره کرد و گفت: هزینه انجام شده تا پایان سال مالی ۹۱ بر اساس موافقتنامه حدود ۲۴ میلیارد ریال است که اعتبار مورد نیاز جهت اتمام طرح ۶۰ میلیارد ریال است.

مدیر گروه اجرای فاضلاب شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان ادامه داد: تصفیه خانه فاضلاب شهر دندی دارای دو مدول است که ۲۰ درصد ساخت آن عملیاتی شده است.

ندرلو عدم تخصیص بهنگام و صد درصدی اعتبار مصوب که باعثتحمیل هزینه‌هایی از قبیل تعدیل، خواب ماشین آلات و… در پروژه‌ها و افزایش هزینه‌ها در اجرای طرح را از مشکلات تاخیر در اتمام این پروژه عنوان کرد.

شایان ذکر است شهر دندی در ۹۰ کیلو متری شمال غرب مرکز استان با ۵ هزار نفر جمعیت واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز