خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح کشور در زنجان:

خبرنگاران در صف مقدم جبهه نرم قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۱۹

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ۱۳ آبان فرصت مناسبی برای مرور خیانت‌های آمریکا به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ایلنا: معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح کشور در زنجان گفت: اکنون ایران در مقابل استکبار جهانی و آمریکا به جنگ نرم مشغول است و رزمندگان در صف مقدم این جنگ نیز خبرنگاران هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار سید مسعود جزایری امروز(۱۷ مهر) در جمع خبرنگاران به رویداد ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: این روز زمان مناسبی برای یادآوری و مرور خیانت‌ها و دشمنی‌های آمریکا و استکبار با کشور عزیزمان ایران است.

وی با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی بار‌ها در طول تاریخ ثابت شده است، ادامه داد: مشوق اصلی آغاز جنگ تحمیلی آمریکا بود و این کشور با تامین تجهیزات نظامی عراق تلاش فراوانی برای سرکوب این نظام نوپا کرد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: امریکا برای مذاکره و رابطه با ایران باید از پیش شرط‌هایی همچون عذرخواهی به جهت خیانت‌های بزرگی که به ملت ایران روا داشته است عبور کند.

وی به وعده‌های دروغین آمریکا در زمینه حقوق بشر اشاره کرد و افزود: آمریکا جزء تسلیم ایران در برابر خواسته خود به چیز دیگری قانع نیست و باید این خواسته خود را به گورستان ببرد.

خبرنگاران در صف مقدم جبهه نرم قرار دارند

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات فرهنگی سپاه اشاره کرد و گفت: اکنون ایران در مقابل استکبار جهانی و آمریکا به جنگ نرم مشغول است و رزمندگان در صف مقدم این جنگ نیز خبرنگاران هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فلسفه شکل گیری سپاه بر مبنای اقدامات فرهنگی بوده است، اظهار داشت: بخش عظیمی از ماموریت‌های سپاه پاسداران نیز در راستای ارتقاء سبک فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمن است.

سردار جزایری با بیان اینکه در پی عدم موفقیت دشمن در جنگ سخت، جنگ نرم شکل گرفت، خاطرنشان ساخت: آثار و تبعات جنگ نرم بیش از جنگ سخت است.

وی به تلاش استکبار جهانی در براندازی نظام جمهوری اسلامی در جنگ نرم اشاره کرد و ادامه داد: ایران یکی از جوامع بلوغ یافته است و باید از طریق اقدامات پدافندی در مقابل این هجمه ایستاد.

قرارگاه جنگ نرم تا نیمه سال آینده نهایی می‌شود

معاون ستاد کل نیروهای مسلح به قرارگاه جنگ نرم نیروهای مسلح که از سال گذشته در تبریز شکل گرفته است اشاره کرد و افزود: این قرارگاه در حال حاضر فعال است و تلاش می‌شود تا نیمه سال آینده در تمام دستگاه‌های کشور فعال شود.

وی به فعالیت دستگاه‌های متعدد دولتی و عمومی سازمان‌های مردم نهاد و ارگان‌های لشگری و کشوری در عرصه‌های مختلف در این قرارگاه اشاره کرد و اظهار داشت: باید دست به دست هم دهیم تا از طریق اقدامات پدافندی پیروز میدان جنگ نرم شویم.

شناسایی راهبردهای جنگ اصلیترین اولویت جنگ نرم است

سردار جزایری به اولویت‌های اصلی جنگ نرم اشاره کرد و گفت: شناسایی راهبرد‌ها دشمن اولویت نخست و برآورد وضعیت خود از اولویت‌های بعدی این جنگ است تا بتوان متناسب با آن مقابله کرد.

وی با بیان اینکه هجمه‌های فرهنگی دشمن بسیار وسیع‌تر است، اظهار داشت: سپاه یکی از دستگاه‌هایی است که همواره مورد هجمه دشمن قرار گرفته است.

این مقام مسئول افزود: سپاه در بحرانی‌ترین روزهای انقلاب شکل گرفته است و به دنبال محافظت از این نظام و انقلاب است و توسعه این مجموعه همواره با الزمات کشور بوده است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پایان ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند تا در هر موقعیتی سپاه را تضعیف کند غافل از اینکه سپاه پاسداران از قابلیت انعطاف پذیری بالایی برای برخورد با بحران‌ها روبه رو است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز