خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان:

حسینیه اعظم زنجان ۱۴ هزار متر مربع زیربنا دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۴۱

پزشکان متخصص در دهه اول محرم، مراجعین را در دارلشفاء حسینیه اعظم زنجان به صورت رایگان ویزیت می‌کنند.

ایلنا: رئیس هیئات امناس حسینیه اعظم زنجان گفت: ساخت صندوق قرض الحسنه به ابعاد ۸۰۰ م‌تر، احداثساختمان اداری، شبستان‌ها و سفرخانه و اجرای طرح جامع آزادسازی ۱۰ هکتاری این مسجد از جمله اقداماتی است که در بخش عمرانی انجام شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد جواد غم‌پرور، مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در دیدار با رئیس اداره اوقاف نیشابور گزارشی از فعالیت‌های عمرانی حسینیه اعظم زنجان ارائه کرد.

وی خاطر نشان کرد: زیربنای این مسجد در ابتدا ۲۰۰ متر مربع بوده که با تلاش معاونت عمرانی و نذورات مردمی به ۱۴ هزار متر مربع رسیده است.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه از جمله فعالیت‌های عمرانی حسینیه اعظم زنجان احداثکتابخانه به ابعاد یک هزار متر مربع است، تصریح کرد: ساخت صندوق قرض الحسنه به ابعاد ۸۰۰ م‌تر، احداثساختمان اداری، شبستان‌ها و سفرخانه و اجرای طرح جامع آزادسازی ۱۰ هکتاری این مسجد از جمله اقداماتی است که در بخش عمرانی انجام شده است.

وی تبدیل مزرعه مصباح حسینیه اعظم به مجتمع کشاورزی و فرهنگی با همکاری خادمین افتخاری و جهاد کشاورزی را از دیگر فعالیت‌های انجام شده در حسینیه اعظم زنجان عنوان کرد و گفت: در این مزرعه حدود ۱۲۰ هزار جوانه درخت پیوند زده شده است و در اسفند ماه امسال قابل بهره‌برداری است و طرح چند قلو زایی گوسفندان نیز در این مجتمع در حال اجراست.

غم‌پرور در ادامه به کلنگ‌زنی قطعه زمینی به اندازه ۱۱ هزار متر مربع در منطقه گلشهر کاظمیه اشاره داشت و گفت: با کلنگ زنی این مجموعه توسط نماینده ولی فقیه در استان اقدامات مربوط در بحثساخت آن آغاز شده است.

وی در ادامه به فعالیت مهدکودک این مجموعه در ایام محرم و در سفرخانه مسجد اشاره داشت و گفت: این مجموعه به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران فعالیت می‌کند. رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان در پایان به فعالیت دارالشفای مسجد نیز طی ایام محرم اشاره کرد و گفت: پزشکان متخصص در دهه اول محرم، مراجعین را به صورت رایگان ویزیت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز