خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته ناجا؛

نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۸۲

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان از برگزاری نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی به مناسبت هفته ناجا خبر داد.

ایلنا: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان گفت: این جشنواره در راستای تقویت بستر‌ها و زمینه‌های رسانه‌ای نظم و امنیت عمومی، بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه‌ها و تقویت سهم رسانه‌ها در پیشگیری اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جعفر کردلو، معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی به مناسبت هفته ناجا و در راستای چارچوب ماموریت‌ها و وظایف اجتماعی ناجا بر گزار می‌شود.

به گفته وی متولیان برگزاری این جشنواره تلاش می‌کنند تا با همکاری رسانه و فرهنختگان حوزه قلم و اندیشه، زمینه را برای افزایش روزافزون احساس امنیت شهروندان فراهم سازند.

کردلو ادامه داد: این جشنواره در راستای تقویت بستر‌ها و زمینه‌های رسانه‌ای نظم و امنیت عمومی، بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه‌ها و تقویت سهم رسانه‌ها در پیشگیری اجتماعی برگزار می‌شود.

وی گفت: ظرایف روان‌شناختی نشر و تحلیل اخبار حوادثو رخ داد‌ها، ابعاد جامعه‌شناختی تهیه، تدوین و انتشار اخبار اجتماعی، کنش وری رسانه‌ها در حیطه ترویج قانون گرایی و نظم پذیری، سازوکارهای رسانه‌ای ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی و سهم و نقش رسانه‌ها در ارتقای تعامل پلیس و مردم از مهم‌ترین محورهای این جشنواره است. ا

ین مقام مسئول مهلت ارسال آثار را تا(۳۰ دی) امسال عنوان کرد و گفت: اخبار منتشر شده از(۳۰ خرداد تا ۲۰ دی) پیرامون محورهای جشنواره در این مسابقه شرکت داده می‌شود.

به گفته کردلو محدودیتی برای تعداد ارسال آثار وجود ندارد و علاقمندان می‌توانند در بخش‌های خبر، مصاحبه و گزارش آثار خود را در دو گروه رسانه‌های مکتوب و مجازی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز