خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال‌غرب:

کلاس آموزشی روانشناختی در منطقه شمال‌غرب برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۵۷

کلاس آموزشی روانشناختی در منطقه شمال‌غرب با حضور کارشناس و کارکنان منطقه برگزار شد.

ایلنا: این دوره آموزشی با هدف شناخت بیماری‌های افسردگی، اختلالات روانی، تفاوت‌های بیماری‌های جسمی و روحی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حسنی کار‌شناس این دوره با بیان اینکه امروزه در حدود ۵۰۰ میلیون نفر از مردم دنیا از یک بیماری روانی یارفتاری رنج می‌برند، گفت: اختلالات روانی و رفتاری تاثیر بسزایی روی فرد، خانواده و جامعه دارد و غالبا علاوه بر رنج و محدودیت‌هایی که فرد مبتلا به اختلالات روانی در زندگی به آن دچار می‌شود بیمار روانی در فعالیت‌های اجتماعی و حرفه‌ای خود دچار تبعیض‌هایی به علت انگ بیماری روانی نیز می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش، ایجاد شناخت و تغییر نگرش‌ها یکی از عوامل پیشگیری از اختلالات روانی می‌باشد، گفت: بیش از ۵۰درصد اختلالات روانی مربوط به مشکلات روحی است.

حسنی اضافه کرد: یکی از عوامل مهم برای افزایش اختلالات روانی ناشی از کار عنوان شده است که مهمتری علت این امر مشکل عدم تطابق انسان با محیط کار است.

این کار‌شناس در پایان یادآور شد: علاوه بر علل ناشی لز کار محیط زندگی امروز، خستگی مفرط، شیوه زندگی، مشکلات مادی و اجتماعی، شهرنشینی، اعتیاد و سایر هنجارهای رفتاری در ایجاد اختلالات روانی موثر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز