خبرگزاری کار ایران

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد:

طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی در استان زنجان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۵۸

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از اجرای طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی در استان زنجان خبر داد.

ایلنا: معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: سه پرسشنامه توسط ۸ نفر از ماموران آمار تکمیل می‌شود که پرسشنامه اول شامل اطلاعات نوع معبر و پلاک واحد مسکونی، پرسشنامه دوم در خصوص اطلاعات تفصیلی واحد مسکونی و پرسشنامه سوم در خصوص اطلاعات عمومی روستا و نوع فعالیت قالب در منطقه تکیمل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسماعیل صبری، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان امروز(۷ مهر) در جمع خبرنگاران به اجرای طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی برای سومین بار در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این طرح از(۲۰ مهر تا ۲۰ آبان) در ۲۲۵ روستای استان زنجان اجرا می‌شود.

وی تعداد روستاهای استان زنجان را ۹۶۰ روستا اعلام کرد و گفت: در مجموع ۳ هزار و ۷۵۴ واحد روستایی مشمول این طرح می‌شود.

این مقام مسئول به تخصصی بودن این دوره از آمارگیری اشاره کرد ویادآور شد: سه پرسشنامه توسط ۸ نفر از ماموران آمار تکمیل می‌شود که پرسشنامه اول شامل اطلاعات نوع معبر و پلاک واحد مسکونی، پرسشنامه دوم در خصوص اطلاعات تفصیلی واحد مسکونی و پرسشنامه سوم در خصوص اطلاعات عمومی روستا و نوع فعالیت قالب در منطقه تکمیل می‌شود.

این مقام مسئول آمار را پایه و اساس برنامه ریزی عنوان کرد و گفت: در این طرح تلاش می‌شود تا با استقاده از ویژگی‌های مسکن از میزان موفقیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دستیابی به اهداف این نهاد اطمینان حاصل کرد.

وی همچنین به مجهز بودن ماموران آمارگیر به کارت شناسایی معتبر و ملبس به جلیقه مخصوص بنفش رنگ اشاره کرد و خواستار همکاری دهیاری‌ها و شوراهای روستا با ماموران آمارگیر شد.

صبری در بخش دیگری از سخنان خود به طرح بهسازی و اعطای تسهیلات به مسکن روستایی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: سهمیه استان زنجان در بهسازی مسکن روستایی ۴۳ هزار و ۷۳۲ واحد است که از این تعداد ۴۱ هزار و ۶۲ واحد به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند.

وی به بانک‌های عامل طرح بهسازی مسکن روستایی اشاره کرد و افزود: از بین ۷ بانک عامل تنها بانک‌های ملی، تجارت و کشاورزی با بیناد مسکن همکاری مطلوبی دارند.

این مقام مسئول همچنین در پایان با بیان اینکه استان زنجان استان معین در بهسازی مناطق زلزله زده اهر انتخاب شده بود، گفت: در قالب این طرح ۱۴۹۰ واحد سهمیه استان زنجان بود که عملیات احداثو بازسازی آن با موفقیت انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز