خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

جنگ تحمیلی دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۸۰

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: ۸ سال دفاع مقدس و جنگ نابرابر ایران و عراق دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب بود.

زنجان - ایلنا: فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: تدبیر امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج مردمی توانست پیروزی انقلاب در جنگ را رقم زند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان اشاره کرد و گفت: در همین راستا بیش از یک هزار عنوان برنامه در استان اجرا می‌شود.

وی به برنامه‌های غبار روبی مزار شهدا، صبحگاه مشترک، رژه نیروهای مسلح، یادواره شهدا، زنگ مقاومت در مدارس و دیدار با خانواده‌های شهدا اشاره کرد و ادامه داد: در این هفته ۲۱ پروژه با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد.

این مقام مسئول به تشریح جنگ و عملیات‌های ۸ سال دفاع مقدس پرداخت و ادامه داد: نهال نوپای انقلاب در سال ۵۹ درگیر جنگی شد که در آن تمام ابرقدرت‌های غرب و شرق بر علیه نظام جمهوری اسلامی متحد شده بودند.

سردار کرمی به حمایت‌های استکبار از صدام در عرصه تجهیزات نظامی اشاره کرد و ادامه داد: تدبیر امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج مردمی توانست پیروزی انقلاب در جنگ را رقم زند.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس جانانه با ایثار جان خود در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند، گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان منتقل کرد.

این مقام مسئول در پایان به افتتاح ۲ باب سالن ورزشی(۹ دی) در شهرستان‌های خدابنده و ماهنشان با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و افزود: ۶ باب سالن فرهنگی ورزشی صالحین نیز دراین هفته به بهره برداری می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز