خبرگزاری کار ایران

مولاوردی:

مسئولیت‌های اجتماعی را باید گسترش دهیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۰۲۹

این گونه نمایشگاه‌ها نشان دهنده دیپلماسی زنانه و فرصتی برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی است که باید برای گسترش این مسئولیت و احساس انسان دوستی در تمام جهان تلاش کنیم.

هفتمین بازارچه خیریه انجمن بانوان دیپلمات وزارت امور خارجه صبح امروز با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و همسران وزرا و سفرا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهیندخت مولاوردی در افتتاحیه هفتمین بازارچه خیریه انجمن بانوان دیپلمات وزارت امور خارجه با اشاره به سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امسال برای اولین بار نمایشگاهی از آثار توانمندی زنان استان خراسان جنوبی نیز در این نمایشگاه حضور دارد که اولین حضور یکی از استان‌ها در این نمایشگاه است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ سیاسی ایران است، افزود: زنان همواره چه در انقلاب اسلامی و چه در دوران های مقدس دیگر نشان داده اند که هر گاه به حضورشان نیاز باشد، در صحنه حاضر می شوند.


مولاوردی افزود: این ایام زمان خوبی برای ارزیابی است تا مشخص شود، در چه فاصله‌ای با آرمان های انقلاب قرار داریم و برای رسیدن به این آرمان ها برنامه‌ریزی کنیم.

معاون رئیس جمهور اظهار کرد: این گونه نمایشگاه‌ها نشان دهنده دیپلماسی زنانه و فرصتی برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی است که ما در قالب شخصیت‌های حقیقی و حقوقی بر گردن داریم و باید برای گسترش این مسئولیت و احساس انسان دوستی در تمام جهان تلاش کنیم.

وی ادامه داد: زنان سفرا در شناساندن کشور مقیم و ایجاد رابطه بین کشورها نقش بسیار مهمی دارند که امیدواریم رابطه بین این کشورها هر روز گسترده‌تر شود.

در ادامه این نشست مریم ظریف رئیس انجمن بانوان دیپلمات وزارت امور خارجه و همسر وزیر امور خارجه ضمن خیر مقدم به همسران سفرا و همسران وزرای حاضر در مراسم اظهار کرد: برای انجام امور خیریه هیچ پیش‌زمینه‌ای وجود ندارد و نژاد، مذهب، رنگ، پوست و… هیچ تغییری را در آن اعمال نمی‌کند، زیرا همه برای مساله ای انسانی از فرهنگ های مختلف در کنار یکدیگر جمع شده اند.

همچنین همسر سفیر ونزوئلا ضمن ابراز خرسندی و خوشحالی به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: خوشحالیم که توانسته‌ایم در این امر خیر مشارکت داشته باشیم و در کنار یکدیگر برای انجام اعمال انسان دوستانه قدم برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز