خبرگزاری کار ایران

سخنگوی فراکسیون زنان و خانواده مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

مجلس طرح تشکیل «نهاد فراقوه ای زنان» را بررسی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۹۶۳

«جلسه مشترک اعضای فراکسیون زنان مجلس با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در عصر امروز و در راستای جلسات دوره‌ای که برای تعامل و هماهگی بیشتر میان مجلس و دولت است، با محوریت بررسی لوایح و طرح های مربوط به زنان و خانواده برگزار خواهد شد.»

سخنگوی فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح تشکیل یک نهاد فراقوه‌ای در حوزه زنان خبر داد و گفت: به زودی جمع بندی فراکسیون دراین مورد اعلام خواهد شد.

لاله افتخاری، عضو فراکسیون زنان وخانواده مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد برنامه‌های این فراکسیون گفت: در حال حاضر پیگیر ارائه برخی لوایح مانند بیمه زنان خانه دار و افزایش مرخصی زایمان از سوی دولت هستیم زیرا اگر این لوایح ازسوی دولت مطرح نشود به دلیل بار مالی که به همراه دارد در مجلس به مشکل بر می‌خورد. ‌

وی افزود: برنامه ی دیگری نیز که در مراحل جمع بندی و پایانی قرار دارد، طرح تشکیل نهاد فرا قوه‌ای است که جلسات متعددی را در این مورد با کارشناسان مختلف برگزار کرده‌ایم که نتیجه آن به زودی اعلام می‌شود.

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس گفت: نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها و بازنگری در برخی قوانین نیز در دستور کار فراکسیون زنان قرار دارد.

نماینده مرد م تهران از برگزاری جلسه مشترک اعضای فراکسیون زنان مجلس با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در عصر امروز خبر داد و گفت: این نشست در راستای جلسات دوره ای که برای تعامل و هماهگی بیشتر میان مجلس و دولت، با محوریت بررسی لوایح و طرح های مربوط به زنان و خانواده برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز