خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه میان معاونت امور زنان و صندوق جمعیت سازمان ملل

کد خبر : ۱۷۵۷۳۳

«تفاهم نامه‌ای میان صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در ایران و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در راستای تقویت ظرفیتهای ملی برای بهبود وضعیت زنان سرپرست خانوار و زنان کم بضاعت در قالب برنامه ای پنج ساله امضا شد.»

تفاهم نامه ای در راستای بهبود وضعیت زنان سرپرست خانوار وکم بضاعت میان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و صندوق جمعیت سازمان ملل متحد امضا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز ۲۱ خرداد ماه تفاهم نامه‌ای میان صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در ایران و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در راستای تقویت ظرفیتهای ملی برای بهبود وضعیت زنان سرپرست خانوار و زنان کم بضاعت در قالب برنامه ای پنج ساله امضا شد.

شهین دخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در این باره گفت: امضای این تفاهم نامه را در روزهای مبارک نزدیک به میلاد امام زمان(عج) و همچنین در آستانه سالگرد بیست و چهارم خرداد به فال نیک می گیریم.

وی افزود: امیدواریم که این تفاهم نامه به اهداف مورد نظر ما در راستای توان افزایی زنان سرپرست خانوار و زنان کم بضاعت کمک کند تا بتوانیم گامهای اساسی در این زمینه برداریم.

در ادامه «محمت هلکی اوز» نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد با اشاره به اینکه برای تهیه این پروژه زمان و انرژی بسیاری صرف شده است گفت: امیدوارم با امضای این تفاهم نامه بتوانیم به زنان وخانواده‌های ایرانی کمکی انجام داده باشیم.

وی افزود: این برنامه در قالب برنامه کشوری پنجم ملل متحد تدوین شده است و برای تهیه آن از مشورتهای گسترده متخصصین ایرانی استفاده شده وکاملا حساس به مسائل فرهنگی ایران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز