خبرگزاری کار ایران

اولویت‌های موضوعی مورد نیاز جوانان در حوزه رسانه اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۸۹۵

هدف اصلی وزارت ورزش و جوانان طرح مبحث، تقویت و ارتقای صحیح پنج موضوع هویت، اوقات فراغت، مشارکت اجتماعی جوانان، سبک زندگی ایرانی اسلامی و تشکیل و تحکیم نهاد خانواده است.

ایلنا: معاون ساماندهی امور جوانان در دیدار با مدیران شبکه‌های رادیویی، اولویت‌های موضوعی مورد نیاز جوانان در حوزه رسانه را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، " محمود گلزاری " در نشست با مدیران شبکه‌های رادیویی گفت: پنج موضوع اصلی هویت، اوقات فراغت، مشارکت اجتماعی جوانان، سبک زندگی ایرانی اسلامی، تشکیل و تحکیم بنیان خانواده و سه موضوع طلاق، اعتیاد و خشنونت را با هدف کاهش این آسیب‌ها در دستور کار فعالیت مشترک خود با رسانه‌ها قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: صدا و سیما با توجه به ظرفیت فرهنگ سازی و طیف وسیع مخاطبان خود می‌تواند در کنار فعالیت در موضوعات مختلف، به نیاز‌ها و مسائل جوانان به صورت ویژه بپردازد. شبکه‌های مختلف بنا به وظایف و نگاه تخصصی خود در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌توانند اقدامات موثری انجام دهند.

گلزاری افزود: هدف اصلی ما طرح مبحث، تقویت و ارتقای صحیح پنج موضوع هویت، اوقات فراغت، مشارکت اجتماعی جوانان، سبک زندگی ایرانی اسلامی و تشکیل و تحکیم نهاد خانواده است.

وی اظهار داشت: برای کاهش و کنترل سه آسیب اجتماعی طلاق، اعتیاد و خشنونت که سه موضوع منفی هستند نیز باید گام برداریم و این سه آسیب را در درجه اول فعالیت و برنامه ریزی قرار دهیم.

معاون ساماندهی امور جوانان با تاکید بر نقش رادیو به عنوان رسانه تاثیرگذار و محبوب جامعه گفت: با تقسیم بندی موضوعات براساس محورهای تخصصی فعالیت هر شبکه رادیویی و ایجاد اطلسی جامع در این زمینه، از تکرار و موازی کاری رسانه‌ای جلوگیری می‌شود. شبکه‌ها و گروه‌های مختلف رادیویی بخش‌های متعدد به هم پیوسته‌ای هستند که این کتاب و اطلس جامع فعالیت مشترک ما را تشکیل می‌دهند.

در این نشست مدیران شبکه‌های رادیویی جوان، ایران، فرهنگ، سلامت و خانواده به بیان دیدگاه‌ها و محورهای فعالیت‌های مشترک وزارت ورزش و جوانان و رادیو در حوزه جوانان پرداختند.

فعالیت براساس ذائقه مخاطبان جوان، ایده‌پردازی و نگاه جدید به موضوعات حوزه جوانان، برنامه سازی برمبنای نگاه کار‌شناسانه و با پشتوانه پژوهشی، بهره گیری از مهارت‌ها و فناوری‌های روز جهان در عرصه رسانه، توجه ویژه به نحوه ارائه مطالب، ایجاد جذابیت و کیفیت مناسب در انتقال پیام و تاثیرگذاری بیشتر بر مخاطبان جوان، بهره برداری مناسب از ساختار سبک، چابک و پرشتاب رادیو در اولویت‌های موضوعی مورد نیاز حوزه جوانان و ورود و فعالیت دستگاه‌های مسئول در امور جوانان به عرصه رادیو و حرکت در مسیر رشد و تعالی جوانان از جمله موضوعاتی بود که توسط مدیران شبکه‌های رادیویی مطرح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز