خبرگزاری کار ایران

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت خبر داد؛

دوم بهمن زمان انتخاب کاروان‌های عمره مفرده / ۱۸ بهمن ماه آغاز انتخاب کاروان‌های حج تمتع

کد خبر : ۱۳۳۳۴۹

از امروز ۱۴ پرواز برای انتقال زائران به کشور عربستان صورت خواهد گرفت که با توجه به این پروازها، تعداد زائران در مدینه به ۲۳ هزار نفر می‌رسد.

ایلنا: معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با اعلام زمان ثبت نام حج تمتع سال آینده از زائران خواست برای دور دوم عمره مفرده دوم بهمن ماه امسال به دفاتر حج و زیارت مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا، ناصر خدرنژاد، معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت، زمان ثبت نام حج تمتع سال آینده را اعلام کرد و گفت: با شروع ثبت نام زائران حج تمتع از ۱۸ بهمن ماه امسال، کاروان‌های حج تمتع سال آینده تعیین خواهند شد.

وی همچنین با بیان اینکه دوم بهمن ماه مرحله دوم ثبت نام عمره مفرده آغاز و زائران هشتم فروردین ماه تا پایان عملیات عمره به سرزمین وحی اعزام می‌شوند از زائران خواست تا برای ثبت نام دور دوم عمره مفرده از دوم بهمن ماه به دفاتر حج و زیارت مراجعه کنند.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به پروازهایی که در حال حاضر برای انتقال زائران به جده و مدینه صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: از امروز ۱۴ پرواز برای انتقال زائران به کشور عربستان صورت خواهد گرفت که با توجه به این پروازها، تعداد زائران در مدینه به ۲۳ هزار نفر می‌رسد.

وی با بیان اینکه تمام هتل‌های مدینه منوره که ۴۶ هتل است از امروز تکمیل می‌شود و از ۵ روز آینده نیز هر ۲۸ هتل مکه تکمیل شده و در هر دو شهر مکه و مدینه به طور متوسط روزانه ۲۳ هزار زائر خواهیم داشت، گفت: تعداد زائران اعزامی روزانه ۵ هزار زائر خواهد بود.

خدرنژاد روند عملیات عمره امسال و اعزام زائران را مثبت ارزیابی کرد و افزود: تنها مشکلی که در بحثاعزام زائران به وجود آمد در فرودگاه تبریز بود که یک پرواز به علت بدی آب و هوا لغو شد و زائران بازمانده از این پرواز در تاریخ دیگری که اعلام خواهد شد به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز