خبرگزاری کار ایران

در شش ماهه اول سال جاری؛

۵۷۳۳ نفر در ایلام تسهیلات قرض الحسنه ازدواج دریافت کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۸۰

در سال جاری ۵۷۰ میلیون ریال منابع قرض‌الحسنه برای بانک‌های استان در نظر گرفته شده که تاکنون مبلغ ۱۷۲ میلیارد ریال به ۵۷۳۳ نفراز ۱۵۶۵۷ نفر متقاضی دریافت وام ازدواج پرداخت شده است.

ایلنا: مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ۵۷۳۳ نفر در شش ماهه اول سال جاری تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در استان دریافت کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، جلسه‌ای با حضور فرزاد فتاحی، بهرام نیا معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیران عامل بانک‌های سطح استان و به منظور برنامه ریزی مناسب برای تسریع در پرداختی‌های تسهیلات ازدواج به جوانان برگزار شد.

فتاحی در این جلسه گفت: اگر قرار است آینده کشور، آینده‌ای روشن وبا هدف رشد و گسترش دین مبین اسلام از طریق ایجاد ایرانی آباد و مقتدر باشد، باید به نیاز اساسی جوانان که سرمایه‌های اصیل و فنا ناپذیری هستند توجه کافی بعمل آید.

وی از مدیران عامل بانک‌ها به خاطر تلاش وپیگیری خوب برای رفع مشکل وام ازدواج جوانان تقدیر کرد و گفت: در سال جاری ۵۷۰ میلیون ریال منابع قرض‌الحسنه برای بانک‌های استان در نظر گرفته شده که تاکنون مبلغ ۱۷۲ میلیارد ریال به ۵۷۳۳ نفراز ۱۵۶۵۷ نفر متقاضی دریافت وام ازدواج پرداخت شده است و تعداد۹۹۲۶ نفر در نوبت دریافت تسهیلات هستند.

فرزاد فتاحی بسته بودن سایت ثبت نام برخی از بانک‌ها وکمبود منابع مالی برای پرداخت وام ازدواج را عمده‌ترین مشکلات بانک‌ها ومتقاضیان برشمرد.

وی ابراز امیدواری کرد که در هفته ازدواج از بانک‌هایی که در این زمینه فعالیت شایسته تری داشته باشند توسط استاندار و اداره کل ورزش وجوانان تقدیر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز