خبرگزاری کار ایران

دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کارگر ۹۴ برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۴۹۴

«در این جلسه که در محل تشکیلات مرکزی خانه کارگر برگزار شد در خصوص نامگذاری ایام هفته کارگر پیشنهاداتی مطرح شد که قطعی شدن این پیشنهادات در جلسه بعدی این ستاد مشخص خواهد شد.»

دومین جلسه ستاد مرکزی گرامیداشت هفته کارگر سال ۹۴ با حضور نمایندگان نهادهای صنفی کارگری و سازمان‌های مرتبط با ویژه‌ برنامه‌های هفته کارگر صبح امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که در محل تشکیلات مرکزی خانه کارگر برگزار شد در خصوص نامگذاری ایام هفته کارگر پیشنهاداتی مطرح شد که قطعی شدن این پیشنهادات در جلسه بعدی این ستاد مشخص خواهد شد.

برابر تقویم رسمی کشور از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هرسال به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده‌است؛ بر اساس شیوه‌ای که در سالهای اخیر مرسوم بوده‌ است ستاد بزرگداشت هفته کارگر برای هر یک از روزهای این هفته عناوین مشخصی را به اقتضای مطالبات روز جامعه کارگری تعیین کرده است.

در تقویم سال ۹۴ هفته کارگر از روز شبه پنجم اردیبهشت ماه شروع تا روز جمعه یازدهم اردیبهشت ماه(اول ماه مه میلادی و روزجهانی کارگر) ادامه دارد.

بر اساس ماده ۶۳ قانون کار که تنها معیار قانونی تنظیم روابط کار شناخته می‌شود روز یازده اردیبهشت ماه هر سال به عنوان تعطیلی رسمی کارگران شناخته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز