خبرگزاری کار ایران

نماینده دورود و ازنا در مجلس خبر داد:

طرح سوال از وزیر کار پیرامون وضعیت شرکت‌های شستا در دورود

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۸۶۲

«در این جلسه در ارتباط با برخی سوء تدبیر‌ها و مشکلاتی که در برخی از مجموعه‌های شستا و کارخانه‌های حوزهٔ دورود وجود دارد سوالاتی از وزیر کار پرسیده شود که امیدواریم تا قبل از پایان سال این جلسه برگزار شود.»

نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه طرح سوال از وزیر کار در ارتباط با مشکلات کارخانه جات فولاد و چدن، فارسیت و سیمان دورود خبر داد.

عباس قائد رحمت در ارتباط با پیگیری وضعیت پرداخت مطالبات کارگران فولاد و چدن دورود امروز به ایلنا گفت: این کارخانه از کارخانه‌های باسابقهٔ منطقه دورود و استان لرستان است که در ۴-۵ سال گذشته با مسائل و مشکلات اقتصادی مواجه شد و در ‌‌نهایت با تغییر مدیریت و تلاش کارگرانش توانست مجددا به سوددهی برسد اما به دلیل مشکلاتی که هم اکنون این کارخانه و کارخانه جات دیگر منطقه با آن مواجه شده‌اند پیگیری‌هایی را انجام داده‌ایم که قرار است در جلسهٔ طرح سوال از وزیر کار وضعیت شرکت‌های زیر مجموعه شستا مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

وی گفت: قرار است در این جلسه در ارتباط با برخی سوء تدبیر‌ها و مشکلاتی که در برخی از مجموعه‌های شستا و کارخانه‌های حوزهٔ دورود وجود دارد سوالاتی از وزیر کار پرسیده شود که امیدواریم تا قبل از پایان سال این جلسه برگزار شود.

قائد رحمت ادامه داد: این سوال هم اکنون به صحن آمده است و امیدواریم با حضور وزیر کار در مجلس و پاسخگویی ایشان، به مشکلات موجود دراین کارخانه‌ها پایان داده شود. پاسخ وزیر کار در خصوص وضعیت این کارخانه‌ها قانع کننده تشخیص داده نشد و در حال حاضر به دلیل ابلاغ مجدد، این سوال دوباره به صحن آمده و قرار است قبل از پایان سال نسبت به طرح سوال از وزیر اقدام شود.

وی قول داد تا قبل از پایان سال مشکلات و مسائل مربوط به وضعیت کارخانه جات صنعتی و کارگران حوزه دورود همچون فولاد وچدن دورود و فاز ۴ سیمان دورود را پیگیری کند.

گفتنی است، ۱۵۰ کارگر قراردادی و رسمی شرکت فولاد و چدن دورود به دلیل آنچه «رکود بازار فروش قطعات فولاد و چدن» و «نوسازی و راه اندازی پروژه‌های جدید این شرکت» عنوان می‌‌شود بیش از ۴ ماه است حقوق و مزایا دریافت نکرده‌اند. در طول ۴ ماه گذشته این کارگران بار‌ها ییگیر مطالبات خود بوده‌اند اما هنوز موفق به دریافت کامل این معوقات نشده‌اند. در همین حال مدیر عامل مجموعهٔ فولاد وچدن در گفتگویی با ایلنا، وعده داد تا قبل از پایان سال کلیهٔ معوقات حقوقی کارگران پرداخت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز