خبرگزاری کار ایران

هیات مدیره انجمن صنفی کارگران و استادکاران آرماتوربند قم انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۷۵۵

«با برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرسان انجمن صنفی استادکاران و کارگران آرماتوربند، قالب بند و بتون ریزان استان قم، اعضای جدید هیات مدیره و بازرسان این انجمن انتخاب و معرفی شدند.»

با برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرسان انجمن صنفی استادکاران و کارگران آرماتوربند، قالب بند و بتون ریزان استان قم، اعضای جدید هیات مدیره و بازرسان این انجمن انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، انتخابات هیات مدیره و بازرسان انجمن صنفی استادکاران و کارگران آرماتوربند، قالب بند و بتون ریزان استان قم شب گذشته با حضور حدود هزار تن از کارگران و استادکاران عضو این انجمن در مسجد رضائیه برگزار شد که بر اساس نتایج اعلام شده، اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره و بازرسان جدید این انجمن صنفی کارگری انتخاب شدند.

بر اساس نتایج آرای مأخوذه که با حضور «علی اکبر آرزومندی» نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم شمارش شد، آقایان علی اسدی، مجتبی اسدی، مصطفی غفاری، حسن نجفی و محمد عباسی به عنوان اعضای اصلی و آقایان یاسین نعمتی و حسن یعقوبی به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره جدید انجمن صنفی استادکاران و کارگران آرماتوربند، قالب بند و بتون ریزان استان قم، برای یک دوره سه ساله انتخاب و معرفی شدند.

همچنین بر اساس نتایج انتخابات بازرسان این انجمن صنفی کارگری، آقایان علیرضا بختیاری و جعفر اسدی به عنوان بازرسان انجمن صنفی استادکاران و کارگران آرماتوربند، قالب بند و بتون ریزان استان قم، برای یک دوره یک ساله انتخاب و معرفی شدند.

پیش از برگزاری انتخابات و رأی گیری از اعضای این انجمن صنفی کارگری، «اکبر شوکت» رئیس کانون کارگران ساختمانی کشور و عضو هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی کشور و همچنین مهندس «محسن عابدینی پور» عضو فعلی شورای اسلامی شهر قم و شهردار سابق قم به ایراد سخنرانی پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز