خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می دهد؛

ابطال انتخابات هیات مدیره یک تشکل صنفی کارگران بازنشسته

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۷۲۱

«انتخابات هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان تهران که قرار بود صبح امروز برگزار شود، به‌دلیل آن‌چه که مخدودش شدن روند توزیع و جمع‌آوری برگه‌های تعرفه رای عنوان می‌شود، باطل شد».

انتخابات هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان تهران که قرار بود صبح امروز در محل دفتر این تشکل صنفی واقع در حوالی مبدان توحید برگزار شود، به‌دلیل آن‌چه که مخدودش شدن روند توزیع و جمع‌آوری برگه‌های تعرفه رای عنوان می‌شود، باطل شد.

منابع خبری ایلنا با اعلام این مطلب اعلام کردند که تاریخ جدید برگزاری انتخابات هیات مدیره طی روزهای آینده با هماهنگی وزرات تعاون، کار و امور اجتماعی مشخص شده و به اطلاع عموم خواهد رسید.

بر اساس اطلاعاتی که در این رابطه توسط خبرنگار ایلنا کسب شده است، دست کم دو روایت مختلف در خصوص چگونگی و چرایی ابطال این انتخابات صنفی که با حضور بیش از ۲ هزار عضو این تشکل صنفی کارگری برگزار شده بود، وجود دارد.

براساس روایت نخست، این انتخابات پس از آن باطل شد که در میانه برگزاری روند مجمع انتخابات هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان تهران برخی از شرکت کنندگان با اقدام یکی از اعضای هیات رئیسه مجمع در خصوص توزیع نشدن حدود ۲۰۰ برگه تعرفه رای که می‌بایست در جلسه امروز میان واجدان شرایط اخذ رای توزیع می‌شد معترض شده و در نتیجه ادامه برگزاری انتخابات از سوی ناظران وزارت کار متوقف اعلام می‌شود.

اما در روایت دوم گفته می‌شود که در ابتدای این مجمع هیات رئیسه با ناظران وزارت کار توافق کرده بود که به منظور تضمین بیشتر صیانت از آرای رای دهندگان، هرکدام از برگه‌های تعرفه تنها در ازای دریافت کارت عضویت این کانون صنفی در میان شرکت کنندگان توزیع و در ‌‌نهایت پس از انداخته شدن هر تعرفه به درون صندوق اخذ رای کارت‌های عضویت تحویل گرفته شده به صاحبان آن‌ها مسترد شود. اما در میانه برگزاری مجمع این توافق نقض شده و تعداد قابل ملاحظه‌ای از برگه‌های تعرفه بدون اخذ کارت عضویت در میان شرکت کنندگان توزیع می‌شود که در نتیجه یکی از اعضای هیات رئیسه مجمع با اعلام اعتراض نسبت به این موضوع از ناظران وزارت کار توقف این مجمع انتخاباتی را خواستار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز