خبرگزاری کار ایران

تکمیلی /

تجمع مربیان پیش دبستانی یک باند خیابان سپهبد قرنی را مسدود کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۸۱۷

«معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ساعاتی پیش در جمع معترضان حاضر شده و آنان را تلویحا تهدید کرده است که دیگر مقابل مجلس و نهاد ریاست جمهوری تجمع نکنند.»

مربیان پیش‌‌دبستانی که از صبح امروز(دوشنبه ۱۷ شهریور) مقابل وزارت آموزش و پرورشتجمع کرده‌ بودند، از ساعتی پیش وارد خیابان سپهبد قرنی شدند بطوری که اکنون یک باند از این خیابان بسته‌ شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تجمع کنندگان با سردادن شعار «مربی می‌میرد توهین نمی‌پذیرد»، نسبت به آنچه «توهین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور در صحن علنی مجلس» خوانده‌اند اعتراض کردند.

خبرنگار ایلنا در عین حال ‌شمار ماموران پلیس مقابل وزارت آموزش و پرورش را پر تعداد توصیف کرده است اما رفتاری نامناسب از آنان با تجمع کنندگان گزارش نشده است.

یکی از مربیان پیش دبستانی به خبرنگار ایلنا گفته «محمد بطحایی»، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ساعاتی پیش در جمع معترضان حاضر شده و آنان را تلویحا تهدید کرده است که دیگر مقابل مجلس و نهاد ریاست جمهوری تجمع نکنند.

به گفته او، آقای بطحایی به مربیان پیش دبستانی گفته «دیگر برای استخدام خود در آموزش و پرورش تجمع نکنید چرا که به جایی نمی‌رسید.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز