خبرگزاری کار ایران

بازرس پیشین کانون‌عالی انجمن‌های صنفی کارگری:

اعتراض به نتیجه مشکوک انتخابات را در دستگاه قضایی پیگیری می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۸۹

چکیده: اعتراض‌ها به نتیجه انتخابات مشکوک هیات مدیره و بازرسان کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور از طریق دیوان عدالت اداری پیگیری خواهد شد / وزارت کار با تایید نتیجه این انتخابات تنها حس بی‌اعتمادی را در میان کارگران تقویت کرد.

به گفته یکی از معترضان به نتیجه انتخابات مشکوک هیات مدیره کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری، سازمان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نتیجه این انتخابات را تایید کرده‌است.

«داوود حسین‌خانی» به ایلنا گفت: تایید انتخابات مورد نظر در حالی است که طبق مستندات موجود، وقوع تخلف در برگزاری انتخابات مورد نظر مشهود است.

او تاکید کرد: اقدام مسئولان وزارت کار در تایید یک انتخابات مشکوک هرچند باعثتقویت حس بی‌اعتمادی کارگران می‌شود اما هرگز مانع ادامه پیگیری اعتراض‌های قانونی نخواهد شد.

رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران استان مرکزی بابیان اینکه طبق قانون ادامه این اعتراض‌های حقوقی از طریق طرح دعوی در دیوان عدالت اداری خواهد بود، در تشریح موارد این تخلفات افزود: وجود حداقل ۹ تعرفه رای اضافی و فاقد مهر و امضا در صندوق آراء، حضور افراد غیر عضو در جمع رای‌دهندگان و تاخیر در ارسال به موقع اسامی اعضای واجد شرایط شرکت در مجمع، از جمله تخلفاتی است که در جریان برگزاری مجمع عمومی انتخاب اعضای جدید هیات مدیره و بازرسان کانون‌عالی انجمن‌های صنفی کارگری رخ داده است.

وی افزود: صرف نظر از این تخلفات، در حال حاضر با تایید سازمان کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افرادی در راس هیأت مدیره کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری قرار گرفته‌اند که به استناد گزارش هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی در جریان تخلفات مالی سازمان تامین اجتماعی نقش داشته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز